cinch naar DIN, signaalniveaus

Hallo,

Ik heb zojuist tweedehands een Beomaster 1900 gekocht. Deze versterker heeft een DIN Tape en een DIN Phono input. Nu wil ik op de Tape input mijn PC aansluiten. Het volume is echter aan de lage kant als ik dit met een gewone cinch naar DIN verloopkabel doe. Nu heb ik al eens eerder horen vertellen dat die ouderwetse DIN aansluitingen met andere signaal niveaus werken dan de huidige lijn signalen. Kan dit er iets mee te maken hebben en kan iemand mij misschien uitleggen hoe het precies zit?

Groeten, Bart Dubelaar

Reply to
Bart

Bart thought it to be nice to reply as follows:

Even een telefoonje naar de voormalige importeur van B & O, Acoustical (onlangs overgenomen door B & O, Denemarken) in Hilversum, 035-624 15 78 en je weet het. :-)

--
take care,