X.21 Datex?

Hej,

Er det muligt at anvende et standard analog modem på datex-nettet? Hvis nej, hvorfor? Og hvor får jeg fat i et datex-modem? Jeg vil helst interface det via RS232.

Jeg har svært ved at finde info omkring X.21 Datex, så hvis der er nogen som ligger inde med noget eller har links, er det meget velkommen.

På forhånd tak.

CU, Kent

P.S. flyt d'et i adressen!

Reply to
Kent Madsen

Hvis du har en DATEX linie har du også modem'et (det kommer med linien)

/carsten

Reply to
Carsten Holck