Trafo størrelse

Hej

Under helligdagens oprydningen kom jeg til en NN trafo jeg har byttet mig til.

Jeg kan m=E5le sp=E6ndinge men hvor mange VA kan kernen holde til?

Det er en EI120b. Er der nogle der kan hj=E6lpe.

Benny

Reply to
hojvaelde

Hej Benny

Sammenlign de mekaniske data med dem her

mål den og vej den, send data her i gruppen, og mange vil kunne hjælpe...

Tak

Fandt tallet 53,7 p=E5 spoleformen s=E5 der er 325 VA til r=E5dighed.

Benny

Reply to
hojvaelde