Teletype ASR33

Hej allesammen Jeg har stadigvæk i gang med at udbygge mit fjernskriverprojekt. Jeg har nu fået fat i Teletype ASR33, der har stået i en kælder i mangfoldige år. Problemet er at olien osv er størknet / forurenet af støv. Jeg har fået anbefalet et middel der hedder Breakaway, men kan ikke finde det i Danmark. Hvad kan I anbefale som erstatning?

Reply to
Nico de Jong

Afrens med: MA-4000 Metal-klene fra Kema.

Og derefter smøre med en passende olie.

--
OV1A Jens

 Drive the way you wish your children would.
Reply to
Jens Petersen

"Jens Petersen" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@4ax.com...

Jeg takker mange gange