Sokkel eller headerstik til 0.050" (1.27 mm) ben

Hej,

Jeg har købt en GPS modtager fra Sytronic/M2M Technology

og glæder mig til at lege med den i julen.

However, jeg er mest til alm. breadboards, og dimsen har en stribe på 10 ben placeret med 0.050" (1.27 mm) afstand, ikke

0.1" (2.5 mm) som "normalt" (for mig :-). Jeg vil egentlig gerne undgå at lodde direkte på dimsen, så jeg er på udkig efter enten et header/hun stik eller en sokkel, som kan tage 10 x 0.050" ben og har enten løse ledninger eller 0.1" ben - gibts so ein ding?

Jeg har spurgt hos Sytronic, men ikke fået noget svar (endnu), og jeg har også søgt hos min favorit (el-supply) m.fl....

Nogen ideer?

Jan

snipped-for-privacy@sch8oubo.dk - fjern cifre

Reply to
Jan Schoubo

Farnell har f.eks. "1.27 mm. pitch 2x10 way socket": 307-8152

--
  Med venlig hilsen,    Ove Kjeldgaard,    nospam AT privat DOT dk
  Natur og Friluftsliv: