Sigtedims

Hej,

Jeg skal have fundet en "sigteenhed", som kan skrues fast i noget metal, og hvor man så på 2 skruer eller lign, kan indstille hvor en laser pointer rammer henne 10 meter væk.

- Skal være millimeter præcis.(1-2mm)

- Laserens fysiske diameter er ca 1,5cm stor.

- Skal helst være billigt.

- Det skal fastmonteres, og behøves derfor ikke at være mobilt.

Nogen der har nogle ider, måske en billig værktøjs dims man kan rippe det fra?

-- Med Venlig Hilsen Johannes

Reply to
Johannes

Johannes skriver:

Laservaterpas.

Justeringen, eller ???

Laservaterpas, fås oftest i en kuffert med stativ og "hvad har vi" til

129 kr.

Hej Johannes

Prøv

og søg på lasersigte

Når man justerer skal den nemt kunne justeres til at ramme millimeter præcis

10meter væk, og blive der.

Vil da undersøge den mulighed :-)

Kan laseren mon så bare spændes på?

-- Med Venlig Hilsen Johannes

Reply to
Johannes

Denne ser ret godt ud.

2fc9d6905f60fd2de015d17

Kan man mon så bare tage indmaden ud af "røret" og sætte min 1,5cm diameter laser ind, og spænde den på?

-- Med Venlig Hilsen Johannes

Reply to
Johannes

Johannes skriver:

Det kommer jo an på, hvordan du laver befæstigelsen.

Laseren er skruet ind i den ene ende af vaterpasset.