RIAA m. diskrete komponenter..

Hej Jacob

OK, ja det er et projekt af en størrelse som de færreste selvbyggere har mod på at gå igang med, selv Per-Anders der har lavet den siger jo faktisk at det er fråds måden den er lavet på. Men det er helt sikkert et projekt der kan være morsomt at lave, og så har den ihvertfald den fordel at den er lavet med standard komponenter, heldigvis har han skippet de der MAT02 og MAT03 som næsten er umulig at skaffe og når de endlig lykkes, ja så koster de en bondegård.

Men held og lykke hvis du går igang.

"Orla Pedersen" skrev i en meddelelse news:3fc71439$0$95100$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk...

Hej!

Jeg ville også gerne have en kopi, hvis ikke det er til ulejlighed....

Mvh. Anders

Reply to
Anders Henriksen

Hej

Hvad med den super forforstærker som bladet HI Fidelity bragte engang i

80'erne.

Jeg byggede den, den spiller stadig fantastisk godt .... ! Jeg har bladet et eller andet hvis du vil vide mer, send mig en mail

Søren

meddelelse

sende

Reply to