Re: billedet bliver større og ...

"Keld Thomassen" skrev i en meddelelse

svarende til at zoom'e ind. Jeg formoder at det skyldes at højspændingen > falder > Er det en typisk fejl, f. eks. tegn på dårlig højspændingstrafo ? >

Det plejer at være et tegn på for lav højspænd., jeg ved ikke om det er typisk, og inden jeg vil skifte hj.sp.trafo, vil jeg checke alle spændinger. Det kan også være fx. dårlige "lytter" i strømforsyningen.

Reply to
Jørgen M. Rasmussen