print hos elfa..

"Ebbe [7000]" skrev i en meddelelse news:44ab5c95$0$14025$ snipped-for-privacy@dread15.news.tele.dk...

Det er rigtig flot, men det er ikke det der nævnes under vilkår på hjemmesiden. Der står at varene levers pr. efterkrav.

Reply to
Allan Soerensen

Hej Allan

Ja, der er korrekt, men de små forretninger man som hobbymand laver foranlediger normalt heller ikke til at man går til domstolene og sådan. Forøvrigt ved man godt hvem man handler med, det står på både faktura og giro kort. I dette tilfælde er den eneste der løber en risiko jo sælger, og det er lidt specielt. Men jeg møder dog af og til firmaere der handler på den måde, ja selv fra England har jeg handlet på den måde.

God ide, jeg har selv gjort ham opmærksom på det, så hvis han høre det tit nok kan det jo være han gør noget ved sagen :)