lampe med føler

Hej

jeg fik en sjov lampe i gave, hvis man sætter en finger på den, et vilkårligt sted tænder den. Holder man med to finger om den, fader lyset op eller ned.

men hvad er det som den føler på ??

på forhånd tak

thomas

Reply to
thomas

Hej Thomas,

Dine fingre ;)

--
Venlig hilsen,
Søren

ha

Reply to
thomas

Meget kort, så registrerer den brum. Altså det samme som hvis du sætter en finger på indgangen af en forstærker, hvor du har en højttaler sat til, så kan du høre den brumme, altså ud af højttaleren..

Det var en meget kort forklaring, men det var vel også det du havde brug for ;-)

Mvh Hauge

Reply to
Hauge

ja, det var det jeg gerne vil ha, tak for det

Mvh Thomas

Reply to
thomas