IBM P202 geometri

Hej!

Jeg er så heldig at få lov at rode med denne klods af en skærm. :)

Den øverste halvdel af skærmen er i orden. Men den nederste halvdel bliver bredere og størrere, så i default indstillinger er den nederste del af billedet udenfor skærmen. Jeg har en ide om at det sikkert er en kondensator, men hvilken?

Er der nogen der kan hjælpe mig på sporet?

/Lars

Reply to
LKA