Hovedstationer?

Hej.

Er der nogle der har kendskab til steder hvor man kan købe ældre hovedstationer, evt nogle der er taget ud af drift, eller bare ikke lever op til dagens standard?

Jeg snakker SMATV/MATV hovedstationer til fælles antenneanlæg.

Mvh Brian.

Reply to
Brian K

"Brian K" skrev i en meddelelse news:aeWxf.390$ snipped-for-privacy@news.getnet.dk...

- Vi har da lidt liggende, og ellers lidt forbindelser... Hvad mangler du???

Lars / Viborg

Reply to
Lars Nielsen

Var bare ude efter noget til mit eget antenneanlæg. Modulatorer til VHF/S-Kanaler, Kanal omsætter osv. dog helst stereo. Min egen lille fælles antenne, men at købe en Triax hovedstation er jo lidt for voldsomt, når det er til ret hobby og interesse brug. Hvilke priser snakker vi om, og hvad har du at tilbyde?

Mvh Brian

Reply to
Brian K