High Fidelity HF8410

Hej

Jeg har i nogle kasser med elektronik oprydning stødt på to print som synes at være nogle forstærkere

Printene er mærkes med High Fidelity og nummeret 8410

Printene kunne godt være fra 1984.

Der skulle vel ikke være nogen som ligger inde med beskrivelse og komponentplacering, jeg kunne godt tænke mig at lave forstærkerne færdige.

Jan Larsen

Reply to
Jan Larsen

Ah ja, den kaskodekoblede effektforstærker. Byggebeskrivelsen var i High Fidelity 10 og 11 fra 1984. Jeg byggede den også, og den var egentlig udemærket.

MVH Bo Holmqvist

Min email: fjern det kinesiske islæt ;-)

Et site for N-folk:

1:1 billeder fra mine ture:
Bo Holmqvist

dejlig maskine var i bladet i 1984 nr 10+11

hvis du opfører dig pænt kunne jeg lokkes til at scanne artiklerne til dig

mvh

"Jan Larsen" skrev i en meddelelse news:41fc0dfd$0$275$ snipped-for-privacy@dread12.news.tele.dk...

synes

færdige.

Reply to
Leif

Hej Leif

Jeg håber da at jeg kan finde ud af at opføre mig ordentligt. Må jeg vende tilbage senere ??

Der er allerede én der har meldt sig under fanerne til at scanne dem, og det er jo dumt at flere skal gøre det.

Jan

"Leif" skrev i en meddelelse news:41fcae25$ snipped-for-privacy@news.wineasy.se...

Reply to
Jan Larsen