ESD beskyttelse

Og du mener så at noget sådan kan forekomme på steder hvor der sikres med ESD-gulvbelægning??

Nej, vel??

/Claus

Reply to
Claus

Jeg har i nu ikke set en monteret i nogle af de tavler jeg har set, hvor der var ESD gulv, typisk vil man ikke kunne tænde for noget somhelst, hvis der er monteret H(P)FI nu snakker vi ikke mini firma installation, vi snakker egen transformer station, til foretagnet dvs. haller på mere end 500kvm.

/Rasmus

Rasmus