eletronikforretning i hvidovre eller omegn ?

hvor findes der en elektronik forretning i hvidovre eller omegn ?

mvh

michael

Reply to
søren

Det må blive omegn, du skal ind til centrum, der er et par stykker.

Se listen her:

HKJ

ok cool takker

hmm skal desperat bruge en 220 til 110 volt omformer, har lige fået en 3 meter høj julemand fra usa og knægten (3år) er fuldstændig vild med den men kan bare ikke lige forstå at den ikke virker hmm damn..

er der ikke lige en der ligger inde med sådan en :-)

mvh

michael

"HKJ" skrev i en meddelelse news:458d30e3$0$137$ snipped-for-privacy@dreader2.cybercity.dk...

Reply to
Michael

"Michael" skrev i en meddelelse news:458d477b$0$139$ snipped-for-privacy@dreader2.cybercity.dk...

men

Er det med et konstant strømforbrug, altså blot med lys i, eller er det med " bells an whistles " ?

Hvis det bare er med lys i, og ikke andet, så kunne der måske laves lidt fikumdik med at sætte en glødepære i serie. Mne hvis strømforbruget varierer, så dutter det ikke.

mvh Ebbe

Ebbe [7000]

det er en der bliver pustet op altså en motor der kører konstant , surt show at jeg ikke vidste at jeg fik den .. knægten er F.. sur over den ikke virker :-(

"Ebbe [7000]" skrev i en meddelelse news:458d4cb8$0$905$ snipped-for-privacy@dread12.news.tele.dk...

Reply to
Michael

Hej Michael -

Jeg *tror* jeg har en i kælderen som du gerne må låne over julen.

Jeg bor også i hvidovre

ring på tlf 4138 1020 /holger

Reply to
rbk17

det ville da være perfekt .. ringer lige imorgen ,

michael

"rbk17" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@giganews.com...

Reply to
Michael

hej holger

Jeg har lige snakket med naboen, og han havde sgu en jeg kunne låne så det er perfekt.. men takker for din hjælp...

go jul