DSI?

Jeg har noen lysrør med en høyfrekvens "ballast", Tridonic, PCA 4/18 ECO. Lysreguleringen foregår via en "bus"? kallt "DSI", Digital Serial Interface". Jeg ønsker å styre disse fra PLC-en. Derfor leter jeg etter spesifikasjonene for den "bussen": Spenningsnivåer Baudrater Koder Protokoll

og det som ellers er nødvendig for å bygge et "interface.

Geg har googelet, men finner bare bruddstykker noen steder.

Jeg ønsker pekerer til en mer fulstendig beskrivelse.

HM

Reply to
Harald Mossige