-- Modelbane Europas hjemmeside:

Min egen hjemmeside nu med nyt domæne

Klaus D. Mikkelsen skrev:

Virker også fint her i FF.

Mvh Hauge

Reply to
Hauge

Hej Max Max skrev:

Ja og du skal passe på, han klager til din udbyder hvis du bliver ved, men så har du også noget at grine over, det gjorde jeg. ;o)

Anders er ikke den mest bebrikkede i toppen, sådan er det.

Mvh Hauge

Reply to
Hauge

Har du kigget på ipc2u.de ?

-de er nemme at handle med, og de har mange af dem de kalder "embedded CPU boards, og de er til at betale...

Næh alle andre hjemmesider virker da fint!

Synes det skulle lyde mærkeligt hvis det var telenor som er skyld i at jeg får en 404, som man jo normalt kun får hvis man kan få kontakt med serveren...

Jeg får stadigvæk 404, og vi er enige om at det er dette link, ikke?

Brian

Reply to
Brian Lund

Der er også mærkeligt i mine øjne. Jeg havde ikke problemer igår fra Ølstykke. Idag fra København får jeg 404

virker jo fin Men kikker man på kapitel 8
så er der slet ikke nogen side 10, max er 0808.phtml

Så de har vel fået ny katalog, der bare ikke er udbredt over hele landet endnu :-)

Christen

Reply to
Christen Fihl

Prøv at kigge på jetway mini-itx hos f.eks linitx.com F.eks

Intel Core 2 Duo Mobile

2 x gigabit lan 2 x com porte /
Reply to
Anders Majland

Brian Lund skrev:

Joda, virker fint her..

Mvh Hauge

Reply to
Hauge

Sært..!

Brian

Reply to
Brian Lund

Jeg har lige idag fået indbydelse fra danbit til nyt katalog lancering. "Snigpremiere på DANBIT katalog 2010" Så det er nok problemet, siden hedder nu noget andet.

Siden er der ikke mere. De der kan se den, har den nok allerede i cache lageret i browseren.

Reply to
Christen Fihl

Kunne vi ikke få alle, der kan se siden til at trykke , så man får ryddet de "døde" bits i maskinen ?

Denne ser ganske fornuftig ud, og de funktioner jeg mangler kan jeg selv tilføje for småpenge på PCI bussen.

Men hvad med strømforsyning ? Havde satset på et alm SBC kort (single board computer), da de kun skal have 5 eller 12V via et stik. Derved kunne jeg bruge en kvalitets DIN-skinne forsyning. Findes der noget fornuftigt ATX forsyning, evt gerne til DIN-skinne ?

Reply to
Fidolinux.dk

Jeg har kigget, oprettet mig, og sendt en mail til dem :P

Tak for linket, de har virkelig mange intr. ting som kan bruges.

Reply to
Fidolinux.dk

Hmm, det er en hel del, er du sikker på at du har brug for så meget?

Resten er nemt at få med diverse Soekris, Alix, Mikrotik og lignende boards.

Jeg har 4 stk. net4801 incl. kasser til at ligge, hvis det kan række:

net5501 kunne måske også være interessant:

Hvis det skal være voldsomt beefy, så er noget Atom baseret oplagt, måske laver Lanner et board du kunne bruge?:

Alternativt så har fit-PC2i 2 GbE interfaces, mini-PCIe og rigeligt med usb porte til at smide diverse seriel interfaces på:

Flemming Frandsen

Fidolinux.dk skrev:

Du burde kunne få svar på det, ved at hente dokumentation fra Intels sider. Jeg kender kun D945GSEJT, som jeg selv har et eksemplar af. Den har faktisk også seriel-header (kan jeg nu se). Den har et "almindeligt" dc-stik bag på til 12VDC. På boardet er et omvendt almindeligt power stil til forsyning af hd- og/eller dvd-drev. Meget handy. Jeg købte dette board, fordi den har hjælpe chips med lavt strømforbrug, og derfor ikke kræver ventilator.

Ivar Magnusson

Reply to
Ivar