Beovision Avant32

I er ikke B&O godkendt?

Fra en fakturakopi jeg lige har fået fra en fhv. kollega :

W76ESF Rør 3000.- Arbejde 8t a 350.- Kørsel, 2x 2mand 600.- Diverse 80.- I alt 6480.-

  • moms

I alt 8100.-

Jeg har aldrig brudt mig om Avanternes udseende, men mange er glade for dem. Og 32"/100Hz versionerne leverer det flotteste billede jeg nogen sinde har set på et 100Hz CRT TV.

Reply to
Ole Geisler

Jowjow... - men dovne.

Reply to
Lars Nielsen

(cut)

Agyh?

Tror pokker branchen er døende.

Reply to
Ole Geisler

- Dovenskaben bunder i at vi ikke gider at argumentere med en utilfreds kunde, som har måttet bløde pænt mange kroner for et TV, og det så ikke kan holde længere. Vi gider ikke ha' skæld ud for at det er defekt og kigger på en dyr reparation - som om det både var os der havde produceret og solgt skidtet. Dybest set ville jeg som kunde osse være pænt mobset, hvis jeg havde et ret dyrt TV hvor røret var defekt, og man fra en ellers respektabel producent blot siger "bare ærgeligt, SonnyBoy", garantien er udløbet, så det ka' du gleeeem...

Derfor en henvisning med disse kasser til der hvor skidtet er købt

Dem vi har skiftet før politiken blev vedtaget, var der - som du selv skriver - ikke andet end bøvl med ( Kunderne, altså ) - vi er blevet beskyldt for så stupide ting, som at ha' ødelagt en fjernbetjening, som vi ikke engang havde fået indleveret sammen med TV'et!!! - vi havde ikke engang haft den i hånden...!!

Når så jeg selv som den sidste ting synes det er pissegrimt og træls at ha' med og gøre, så er man allerede fra de første få sekunder, hvor kunden nævner betegnelsen Avant i en sætning hvor Audi ikke indgår, forudindtaget med en dårlig holdning.

Lissom vi ikke tilbyder nogen 10-sekunder's lån - "dårligt" produkt - vi vil ikke forbindes med det.

Lars / Viborg

Reply to
Lars Nielsen

Set er da rimeligt nemt at argumentere sig ud af. Og bortset fra billedrørsombytningerne er det jo ret simpelt at reparere en AVANT. Selv om det at stå med en totalt tilgroet 4-5år gammel Avant der skal rengøres med støvsuger og pensel inden man kan grave chassiset ud ikke er nogen drømmeoplevelse.

Arh. B&O plejer at være forhandlingsvenlige, hvis apparatet bare er af nogenlunde nyere dato. Men hvis det er 7-8-9-10år, såeh. Og mon du får lagt en ny motor i din Audi Avant u/b efter garantiens udløb?

B&O er vist de eneste tilbageværende med bare en smule eftersalgsservice.

Besynderlig politik, men det er et frit land.

Ja, jeg kan godt huske de umulige kunder. Men det kan man håndteres, det gjorde vi da. Med succes.

Jeg er heller ikke vild med det, men nogen steder gør det sig da flot.

Hvis man skal transportere det, ja så er det noget ultimativt l***

Skift af chassis er ikke så slemt, medmindre kunden er umulig.

Jeg synes det er dårlig service ikke at ville hjælpe en kunde. Man kan jo bare forklare kunden at det erfaringsmæssigt er et dyrt og besværligt produkt at servicere. Så har man lagt kortene på bordet.

Reply to
Ole Geisler