Beolink MCL 2 A

Jeg har et ældre B&o mcl linkøje der pludselig har mistet noget af følsomheden, forstået på den måde at man nu skal rette fjernbejeningen direkte mod den, og ikke ret langt væk fra, for at den reagerer.

Nogen der har et bud på hvor fejlen ligger.

Mvh. Henning

Reply to
Henning Keseler

Har du prøvet med nye batterier i fjernbetjeningen ?

Har du evt. fået sat noget nyt elektronisk grej op for nyligt, dette kunne støje optisk eller elektrisk.

/Hans

Reply to
Hans Kjaergaard

Jeg mindes svagt at der kan sættes en option der reducerer førlsomheden.

Leo Havmøller.

Reply to
Leo Havmøller

"Leo Havmøller" skrev i meddelelsen news:h96t25$81d$ snipped-for-privacy@aioe.org...

Jeg har prøvet at kode den til option1 hvor den før har virket ok, men det ændrer intet.

-- Henning

Reply to
Henning Keseler

Henning Keseler skriver:

Du har vel ikke fået et plasmatv i stuen?

"Klaus D. Mikkelsen" skrev i meddelelsen news: snipped-for-privacy@du.kan.finde.den...

Det har jeg faktisk, men mcl transceiveren sidder i køkkenet, og det er desværre ikke kun når fjernsynet er tændt at følsomheden er nedsat.

Jeg er opmærksom på problemet med plasmatv og ir-signaler, følsomheden på mit beocenter der står i stuen er faktisk nedsat når tvet er tændt, det er til at leve med, men jeg har faktisk anskaffet mig et plasmaprotected ir-øje til min Lintronic-boks for at den ville virke optimalt.

-- Henning

Reply to
Henning Keseler