Latest threads in Electronics (Croatian)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

elektromotor
Radim jedan elektromagnet bez jezgre, koji bi trebao raditi ovo: - promjenu magnetskog polja svakih 1 - 2 sekunde. Znaci pustis struju kroz zavojnicu stvori se elektromagnetsko polje, pro?e 1 sekunda,...
9
9

Daljinska kontrola releja
Pozdrav, trebam upute, odnosno smjer u kojem traziti. Trebao bih s udaljene lokacije ukljucivati jedan relej. Zamislio sam na nacin da na jednoj lokaciji postoji PC (a postoji) na kojega bih spojio...
17
17

Telefonska sekretarica - pitanje
Trebao bih neki jednostavni telefon sa sekretaricom koja bi imala osnovne mogucnosti glasovnog menia. Na poziv da daje odgovore zavisno o pritismute tipke sa informacijama, a tek na kraju da dozvoli...
4
4

DVD-LX8 - Panasonic, kako otvoriti?
DVD-LX8 - Panasonic, portabl DVD player, ne vrti, vjerovatno pukla gumica na prenosu ako je uopce ima, ali kako otvoriti kuciste? Jasno, odvio sam sve vijke ali se kuciste ne da otvoriti... U pitanju...

P: servo motor +regulator
Ako ima zainteresiranih Moguèe ga je upravljati digitalno ili RS232 (5v stat.-0 , 0v stat.-1 ) HITACHI Napajanje = 38-42vdc ,24v,5v Motor BI08A241E400 FH6-1153 ( enkoder = 400 i/1 ) Reg. FH6-3447...
2
2

Da si ostali ne zamaraju mozak
Evo , za ovakve poput mene ....
10
10

Led Diode i otpornici u seriju?
Znaèi interesira me slijedece....napon na koji spajam led diode je 24V , napon diode je 0,7V. Prema tome , ako idem formulom 24 / 0,7 = dobijem 34 led dioda. Pitatanje je dali mogu u seriju onda...
11
11

Pitanjce oko potro¹nje el. energije
dakle, dvotarifna ura ima gornje i donje brojilo. da li je gornje skuplja ili jeftinija struja? hvala
1
1

CROSS: Termometar/higrometar - Oregon Scientific
Bok! Da li znate gdje bih mogao naci mjerne instrumente tvrtke Oregon Scientific? Treba mi mogucnost mjerenja temperature i vlaznost zraka (na dva mjesta za unutrasnjost i jedno mjesto vani). Prednost...
4
4

Pomoæ oko kvara
Naime, na TV-u (CRT, Trinitron) se na mjestima jakog kontrasta razlijeva crvena boja. Npr., ako gledamo bijeli kvadrat na tamnoj podlozi onda æe se na lijevom rubu kvadrata pojaviti crvena boja koja...
2
2

ispravljac 0-30v pomoc
moze li mi tko pomoci ? izgorila mi je dioda pa ako netko je voljan izvaditi shemu . nisam siguran dali je dioda zenerica ili 1n4148 Kako da ispitam tranz. sa digitalnim multimetrom. slika na binsima
4
4

cross: napon na antenskom ulazu
ovakav je problem, na antenskom ulazu od jednog quadro televizora izbija napon. "ispitivac" uredno svijetli. takoder kad se uhvati golom rukom za zicu pecka. zna netko do cega bi to moglo biti, dal je...
16
16

microfon-problem
Imam laptop HP 6730S, na njega sam spojio microfon i nikako ne mogu dobiti zvuk na zvucnicima. Taj isti microfon radi kada ga spojim na staro racunalo. Pokusao sam rijesiti problem mijenjajuci...
1
1

Aparat za varenje, riknula sklopka :(
Pozdrav grupi. Imam aparat za varenje rade konèar 2Mkv135,ove godine navrsio jubilarnu 40-tu godinu, problem je sto mi je riknula grebenasta sklopka za regulaciju amperaze,tj zaglavila se na cetvrtom...
8
8

ima ko ideju kak...?
spojiti zujalicu na automobilu, koja upozorava da nisu uga¹ena svijetla kad nije dati kontakt i kad su vrata vozaèa otvorena???
16
16