zamjena za 2SK2996?

umro mi mali SMPS za scanner...12V/1.25A

kaj bi stavio umjesto 2SK2996 onak na brzaka kaj bi se moglo i¹èupati iz nekih drugih napajanja....ureðaja itd..recimo AT ili ATX napajanje...ako netko zna neki ekvivalent,a koji se èesto pojavljuje??

e da..i 1(drain) i 3(gate) su spojeni sa smd otpornicima..jedan je "124" a drugi je pougljenio (3)...slika na binaries..

fala...

Reply to
Gagi

Po VRT disku, zamjena za 2SK2996 je 2SK2843, a za 2SK2843 zamjena je

2SK2645.
Reply to
Ivan

izvuci 12 volti iz PC-ja i pici. :-) ovo 124 bi trebalo biti 120000oma. ono za diodu sto si pitao-obicno je samo lipilo u igri,ali zna nekad i voditi(ima veliki otpor)pa nesto i crkne zbog takvih budalestina. obicno tako zavrse mreze u TV-ima-razlete se zbog lipila za smd.

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

Dana 07.03.2008. 22:45, Hrvoje Aras lupi chelom po tipkovnici i nastade slijedeci tekst:

:) to sam ja napravio za usb hdd ladicu (pofalilo ide kanala)... naprijed stavio DC jack, komad kabla i pici...

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,

fala...

otvorim kutiju sa tranzistorima i prvo kaj mi palo pod ruku i oko je bio

2SK2645...jedan jedini od njih 2 pune ¹ake :))
Reply to
GAGI-9A6AAG