Zakljucani Quadro TV

Model 63S10 TXT, crveni kljuc u desnom uglu na ekranu, kako ga otkljucati?

Hvala na pomoci!

Reply to
Robert

Nemoj se ljutiti ¹to ti neæu opisivati postupak, ali budi uvjeren da to kod ovog modela neæe¹ moæi npraviti ukoliko veæ to nisi radio. Jako je komplicirani postupak. bye

Reply to
Predrag Levak - 9a3zi

Mozda imas LOCK taster na daljincu?

Reply to
stef

Imam ja neki Quadro TV. Ne znam koji model ali pogledati cu u uputstvima, mozda je neki slican princip

Reply to
Aleks

Ja imam modela CTV-55C10 TXT i na njemu se se kljuc pojavi kada pritisnes LOCK tipku na daljinskom ali se nakon 5 sekundi ugasi a TV ostaje u LOCK modu. Zakljucavanje se gasi isto na LOCK tipku.

Mislim da ti nisam puno pomogao.

Reply to
Aleks

Imam pitanje, kupio sam quadro sat.reciver 8200CIVI koji je cim sam ga izvadio iz kutije imao security code aktiviran, tj nisam mogao preslagivati kanale bez njega i sl... E sva sreca pa sam pikao bezveze 0000 i 1111 i ispalo je da je kod 1111. E sad mene zanima da li je to normalno da on dodje sa tim kodom ili se netko igrao pa spremio reciver nazad u kutiju? Z

Reply to
zega