Varanje "coin acceptora"?

Da li je netko ikad probao, da li to teoretski radi, da se na mp3 jukebox-ovima ili drugim igracim aparatima u koje se ubacuje novac, napravi sljedeca stvar (paste s Wikipedije)

"Early coin slots could be defeated using a piezo-electric gas fire or gas oven igniter held against the steel bodywork of the cabinet, thus enabling free credits to be obtained."

Dakle koliko kuzim, tzv. Coin acceptor pretvara na neki nacin mehanicki signal u elektricni, odnosno salje uredaju podatak koliko je novaca ubaceno. Prema ovome sto tu pise, piezo kristal bi trebao moci generirati dovoljno struje da zbuni aparat i da "besplatne" kredite....

Da li se moze ostetiti aparat ako bi se isla isprobavati navedena tehnika? :)

Pozdrav

Reply to
Dakky

Ja sam bacao u aparate s cokoladicama i za kavu, schillinge, ne sjecam se vise po koliko, al samo znam da sam prozio jako jeftino :D

Reply to
BladeRunner

"Dakky" je napisao u poruci interesnoj grupi:ep2tkg$1ci$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr...

napravi

ubaceno.

Naravno da prolazi, u mojoj firmi radimo samo to po cijeli dan. I prolazi, vjeruj mi.

Pozdrav,

coin

A probaj, nema¹ ¹ta izgubit. Ja æu poku¹at prvom prilikom:)

Reply to
Mate

I to je trebalo biti smijesno ... ili sta?

Reply to
Dakky

"Dakky" je napisao u poruci interesnoj grupi:ep3ps6$6os$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr...

prolazi,

Vidis li negdje smajli? Procitaj jos jedan put moj post.

Reply to
coin

Ponekad je radilo, ponekad se ureðaj smrznuo pa ga je trebalo ugasiti i upaliti (ali je zapamtio uplatu :) ).

Mo¾e, na jednom je nakon te "operacije" na ekranu pisalo "Bitte servis anrufen" (ili tako nekako). :)

Damir

Reply to
Damir ©eligo

Kak ne kuzis da mu je u interesu da skurite sto vise zetonjera ;-)

m.

Reply to
marko

napravi

Kao klinci smo to radili na nekim aparatima u lunaparku, iako nema logike ali radilo je !

Ipak u nekim omjerima i ne na svim aparatima:

Od 10 pokusaja:

- 6 puta se ne bi nista dogodilo

- 2 puta bi se resetirao aparat

- 1-2 puta bi dobio igricu

No to je bilo prije cca 20 godina a danas je tehnika ipak isla dalje, sto ne znaci da je imuna na smetnje !!!

Reply to
Lex-Lutor

Decki ostavite se toga, ja sam se prije bavio popravcima tih aparata, pa sam cesto spominjao mamice nekome zbog takvog "przenja" aparata. Tko god je pokusao na taj nacin sprzit aparat, nije dobio nista s time nego sam se samo ja navozao i nasljakao po gradu zbog takvih pi_darija. Iskra samo napadne elektroniku i napravi elektronik defekt na ploci ili skuri neki element. Tko god je ovdje elektronicar znati ce o cemu pisem. Zato nemojte nekome samo nabijati posla za vrat, jer ni Vi nebi htjeli raditi nesto sto ne trebate.

napravi

ubaceno.

Reply to
Darac

-----cut-----

..potpisujem (spominjalo se po selima "mani se èorava posla..")

Reply to
Raf DervishD

Na bravicu u koju ulazi kljuè za kredit.

Reply to
Damir ©eligo

Ma kaj ne.....udri upaljacem po jukeboxu......nisu onda bezveze dobivali credite kad bi ga speckali........ne bas svaki put ali dosta cesto

Reply to
C1clajb3k

Ako nisi bio neki serviser volonter ne vidim nista lose za tebe u tome. Aparat pokvaren, ti radis i zaradjujes, imas posao. Nema pokvarenih aparata, ne radis nista, izgubis posao ...

Zasto bi se smetlar bunio kaj bacamo smece, nema smeca = smetlar nezaposlen. :)

Reply to
stef

dakle super pitatanje joss bolji odgovori,

ima li itko od vas zetonjeru i dali je vidio kako to sve izgleda u realnom zivotu osim onoga u Puli

nakada davno to je izgledalo sve metalno sa onim utegom za kovanicu i prekidacem tada se moglo uvuci i kovanicu prethodno probusenu sa koncem i ponovo je izvuci,

ali danas je malo drukcije, PLASTIKA, sa optickim citacem kovanice, dakle iskar nema mogucnosti doci do elektronike i na taj nacin ista napraviti, tko ne vjeruje moye doci kod mene imam test-zetonjeru bas za takve

usta za zatonjeru su uglavnom vezana na uzemljenje pa nista ne moze biti napravljeno, a ima i transient voltage suppression dioda i optocouplera tako da 6821 ili picevi ne gore vise kao nekad.

Zao mi je ako sam neke razocarao, i ja sam nekada zivio i skupljao lovu zbog takvih, papala maca, nema vise, a ako nadjete nacina molim Vas da to radite po Rijeci

pozdrav, Damir

Reply to
Abacus-Ri

"Abacus-Ri" je napisao u poruci interesnoj grupi:ep6m6c$qo5$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr...

E moj debeli, koliko puta si ti popio pivu s 'onim iz Pule'. :) Pozdrav, i navrati.

Reply to
coin

Radilo je i na madjarske forinte :-)

Reply to
Kresimir Pecnik

Inace kad sam ja popravljao flipere bilo je dvije vrste zetonjera.

  1. Mehanicka Ubacena kovanica aktivira prekidac.

  1. Elektronicka Kovanica udje u zetonjeru i glumi tijelo zavojnice i ovisno o tome koja je kovanica ubacena zavojnica mjenja induktivitet sto se ocituje promjenom frekvencije oscilatora.

Ne znam dal bi i kod koje peckanje pomoglo. Al ako ljudi tvrde da moze ....

Reply to
Kresimir Pecnik

A ¹ta ja znam kolko su stari ovi kod nas u gorici po bircevima,znam da su svi isti izvana,a sad........

Reply to
C1clajb3k