U vezi racunalnih napajanja???

Dana Sun, 16 Oct 2005 18:31:55 UTC, Fire napisa:

Nije to lo?a serija, to je JNC-ov fabri?ki "trade mark". Jesi li ikad zagledao JNC iznutra?

--
Pozdrav iz Doboja, Republika Srpska. 	Posjetite http://www.srpska.com
Reply to

Dana Sun, 16 Oct 2005 12:20:44 UTC, "Dre" napisa:

Nije to fama, to je ?injenica.

U komponentama i izvo?enju, ?ak i fizi?ki raspored komponenti ima uticaja na vijek trajanja. Recimo "ingeniozno" postavljanje elektrolita od 1 mikroF uz hladnjak tranzistora na primarnoj strani.

Obi?no da.

Od ni?eg ni?ta, ali je zajeb u tome da napajanje obi?no rikne tako da pusti ve?i napon.

Ooooooo daaaaaaa, isplati se itekako.

--
Pozdrav iz Doboja, Republika Srpska. 	Posjetite http://www.srpska.com
Reply to
Sini=?UTF-8?B?xaFhIFBhdmxvdmnE

Ma to ovisi o kapacitetu ulaznih kond...

Ma.. takvo napajanje NE vrijedi te novce.... kao da su unutra kondovi i mosfetu nekakve BOLJE klase.. cisto sumnjam..

Reply to
Dre

upalis komp, izkopcas ostale potrosace odes do brojila za struju vidis koliko W je na njemu i vratis se pogledat za 1 sat ...

--
                  Regards ,  SPAJKY ®
   mail addr. @ my site @ http://www.spajky.vze.com

postotak

voze

pa to i govorim - ako neki proizvod u jednom trenutku dominira na trzistu - dominirat ce i u servisima

Reply to
ljb

Napojna ili bolje receno napojna jedinica. To je u ¾argonu skraæeni termin za "power suplay unit" Inaèe kod dosta ureðaja koji nisu PC susreæe se izraz power suplay unit, napajaèka jedinica ili napojna jedinica

U drugom racunalu imam bas takvo vec jedno pola godine i radi dobro. Pitanje je samo sto bi se desilo sa ostalim komponentama da zdimi. Doduse nije pretjerano optereceno, idealno se hladi (citaj kuciste stalno otvoreno) A napon elektro-distributivne mreze imam stvarno kvalitetan.

Nemam neka specijalna iskustva sa novijim modelima

Sigurno da ima nesto i u tome.

Reply to
Electron

:))))))))

pametno moram priznat

Reply to
Dre

ukupnog broja automobila na cestama i uobicajan

Slazem se i to tvrdim...

Reply to
Dre

--

To ti se inace na hrv zove napajanje ako se ne varam

nego nabroji mi svoju crnu listu napajanja za koje imas informacije da prilikom rikavanja SKURE komponente u racunalu

Reply to
Dre

Opterecenje, pretpostavljam. Koristio sam PC napajanja za pogon nekih stvari koja traze malo vise ampera na +12V, napon na izlazu je bio ok tek kad sam na +5V stavio opterecenje cca 1A (par otpornika odgovarajuce vataze). Isprobao sam vise napajanja, skuplja su radila bez problema i kad nije bilo opterecenja ;-) Ne zelim generalizirati, gornji primjer mi se desio u praksi.

iqk

Reply to
iqk

Da, ako krepavaju hardovi, obavezno treba promijeniti napajanje, za svaki sluèaj. Primjer iz prakse su raèunala jednog domaæeg proizvoðaèa koji prodaje konfiguracije dr¾avnim ustanovama, tu su hard-diskovi rikavali ko blesavi, tako da je obavezno bilo mijenjati i napajanje.

iqk

Reply to
iqk

MS napajanja su papir-tehnologija. Prije neke dvije godine sam ih slagao, pa sam vidio kako izgledaju.

--
www.elektronka.com
Reply to

Vjerovatno je ispravnije reci napajanje ali ja sam dosta puta cuo i za napojnu jedinicu. Kao sto sam cuo za tiskanu plocicu naziv "plaketa" isto mi je bilo cudno ispocetka. Bitno da se razumijemo, a pravopis... dobro je i to znati, ali meni nije presudno.

Codegen Max power EC JNC

Mozda jos koja ali morao bih prekopavati po podrumu i pregledati hrpu neispravnih ili poluispravnih napajanja.

-- Pozdrav Electron

Reply to
Electron

Dana Mon, 17 Oct 2005 12:19:35 UTC, "Dre" napisa:

Zavisi ?ta defini?e? kao "za?titu".

Zato ?to rikne povratna veza onda do?e do nekontrolisanog oscilovanja pretvara?a i onda poraste izlazni napon i ?ao ?aci.

--
Pozdrav iz Doboja, Republika Srpska. 	Posjetite http://www.srpska.com
Reply to
Sini=?UTF-8?B?xaFhIFBhdmxvdmnE

da ugase napajanje ili da pregore osigurac.

A zasto bi povratna veza riknula sama od sebe.. i kako je zastita slozena?? Ali kolko ja znam npr sg bez povratne veze ne oscilira pre jako..ili

Reply to
Dre

Ti se bavis servisom racunala???

Ako da imas li mozda ili znas gdje bi se mogao nabaviti polovni lcd sa neispravnim osvjetljenjem ali ispravnom matricom i pripaajucom elektronikom.... inace za projektor... Vec sam dao oglas na hr.comp potraznja i nitko da se javi.. ha ha sta lcd-i tako rjetko crkavaju?

Reply to
Dre

Da, na zalost, kad nisam slusao starije pa da lijepo budem konobar,stolar, zidar... :-))

Imao je jedan poznanik nesto. Mislim da je bio kompletan 15" LCD monitor. Mogu se malo raspitat sta mu je neispravno.

Inace pokusavas slozit neki projektor ?

Pa moram priznat da nisam imao prilike vidjeti bas puno neispravnih LCD monitora. Nedavno mi je bio jedan noteboook, i to ni manje ni vise nego Compaq N800 sa neispravnim USXGA LCD-om. Nije bio moguc popravak za neku normalnu cijenu. Originalni novi LCD je oko 8000 kn + PDV !!! Bolesno. Stroj sada radi kao obican stolni PC sa vanjskim monitorom.

Reply to
Electron

Raspitaj se pa javi !!!!!

pomocu lcd matrice lcd projektor

nesto slicno ovome

Ali mislim da necu raditi kutiju nego sve nakeljiti na grafoskop koji takodjer molam nabaviti dao bog za sitne pare

lool kako moze lcd kostat 8000 kn a kompletni notebook 5000kn

Reply to
Dre

Sve moze riknuti. Da je sve idealno zastite nebi trebale.

Razmilsli jos jednom. Napajanje kad je ispravno pri 180V daje iste napone kad je napon 230V.

Reply to
Fire

Da naravno u recu!!!

ako ima povratnu vezu i radi na ulaznom naponu od 110 do 230 V.. kada padne povratna veza dead time(kada nema napona na feritu) obicno je oko pola trajanja .... zasto ne motaju tako trafo da je pri 230V dead time VECI od polovice... a kvarom na povratnoj vezi napon bi pako a ne povecao ce... Cemu uopce potreba za naponom ispod 200V ako se proizvodi za nase trziste

Reply to
Dre