Trebam neke èipove za LCD Samsung

Imam 2 neispravna LCD Samsung 740N. Provjereno su im neispravni èipovi BIT3105 i SP8M3 (SMD) (nalaze se na ploèici za pozadinsko osvjetljenje) Neznam gdje da ih kupim odnosno nabavim. Treba mi 2 kom BIT3105 i 4 kom SP8M3. Poz.

Reply to
Jo

kolko si spreman izdvojit za iste?

Reply to
zli_vuk

Pa do 300 kn :) Naravno, mo¾e i manje ha ha Ako naruèim preko

onda je to nekih 250kn plus kakva davanja... Koliko tra¾i¹?

BIT3105 i SP8M3 (SMD) (nalaze se na ploèici za pozadinsko

Reply to
Jo

za te pare ce ti decki u m sanu popraviti iste :) naravno cca 300 po komadu

--
Raven
remove NOSPAM from mail

IMHO za tu lovu ih se ne isplati ni popravljati, a ako ih i poprave pitanje koliko ce opet izdrzati...

Ako ima vremena i volje moze probati ovako nesto :)

________
Pozdrav,
Walter
Reply to
Walter Gottwein

Za to trebas stvarno imati 1 tonu dobre volje. Jednostavnije je kupiti novi monitor ;)

Reply to
krak