Trazim shemu TIMERA- hitno !

Postovanje,

svim znalcima, molim Vas ako neko ima provjeren( jednostavan za samogradnju) tajmer, za vrem. period od 0 - 5 min da proslijedi shemu. Svaka pomoc je vise no dobrodosla. Unaprijed zahvaljujem Vlado

Reply to
Vlado
555

samogradnju)

Reply to
Kre¹o Bukviæ

U poruci: d17cso$ot2$ snipped-for-privacy@bagan.srce.hr, Vlado je napisao/la:

: svim znalcima, molim Vas ako neko ima provjeren( jednostavan : za samogradnju) tajmer, : za vrem. period od 0 - 5 min da proslijedi shemu. : Svaka pomoc je vise no dobrodosla.

NE555 - jednostavno. Sve mozes podesiti nacinom spajanja (astabil, bistabil, monostbil), sva vremena ovise o vrijednostima otpora i kapaciteta. Moze biti i promjenjivi, itd....

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Imas u Eri u Samoboru za 17kn analogni i 35kn digitalni. Oba imaju kontakte za 220V/16A.

samogradnju)

Reply to
Kresimir Pecnik
555 je jako nestabilan za precizna vremena-vjeruj mi na rijeè-danima sam u¹timavao vrijeme, ali svaki put postoji otklon. Pametnija solucija je timer u "Eri" za 30-ak kuna!
Reply to
xxx

odi na

=60