Toroidni trafo

Mislim ubacit pretvarac 12/220 u jednu limenu kutiju gdje bi toroid bio dosta blizu poklopca sa jedne i druge strane,negdje oko 1 cm. Pretpostavljam da bi to moglo negativno utjecat rad trafoa.Da li postoji neko pravilo za razmak toroida od metala ? Znam da bi bilo najbolje da se takav uredjaj stavi u npr. plasticnu kutiju ali ipak bi stavio u ovu metalnu jer mi se cini dosta prakticna. Molim Vasa misljenja.

Reply to
Ivo

Probusi rupice na poklopcu za hladjenje i pobrini se da onaj vijak u sredini ne dotice poklopac!

netreba biti nikakav razmak orginalno se za halogenu rasvjetu montiraju u kutije oblika trafoa tako da trafo je za¹arafljen za kutiju i nema nikakvog prostora

Reply to
kobra

"kobra" je napisao u poruci interesnoj grupi: snipped-for-privacy@4ax.com...

"to te ja pitam" prvenstveno sam mislio na utjecaj na magnetsko polje dali tu sta smeta blizina lima .......ok samo pricvrscenje jasno nebi trebao biti neki problem Hvala

Reply to
Ivo

Magnetsko polje je zatvoreno unutar toroida, a ono sto sipa van je manje od promila, i nema nikakvog utjecaja na rad trafa.

Reply to
Petar Bjelèiæ

E to... tako sam i mislio ali sam htio cuti da to netko kaze Hvala puno...

Reply to
Ivo