T: elektroniæara iz V¾-a

nisam elektroni=E8ar i nisam si ba=B9 na "ti" s lemilicom

imam jedan sklop na kojem je gre=B9kom zalemljen =BEenski DB25 a trebao bi biti mu=B9ki (kojeg imam).

tra=BEim nekog ko bi mi to mogao zamjeniti. da ne kompliciramo s po=B9tom itd... bilo bi super kad bi taj "netko" bio iz Vara=BEdina :-= )

kontakt: snipped-for-privacy@vip.hr

hvala

Reply to
King

nabavi 'produ¾ni' kabel DB25-M na DB25-M?