struèni ispit - elektrotehnika

gdje mogu pronaæi informacije vezano za polaganje struènog ispita iz podruèja elektrotehnike. takoðer me zanima ¹to æe mi biti uskraæeno kao ovla¹tenom in¾enjeru s obzirom da sam ing.el., a ne dipl.ing.el. znam da ne mogu biti nadzorni in¾enjer bez diplome? postoje li jo¹ kakva ogranièenja?

ako me pukne, mogu nastaviti i diplomirati po Bologni, jo¹ malo pa æe prijemni...

Reply to
HR1

kfempo

ne mozes u hr, vani mozes

Reply to
"Macak Felix"

kako ne mogu u HR? otkad to?

Reply to
HR1

mozes strucni kod nas, ali ne mozes biti nadzor kod nas dok vani nema problema

Reply to
"Macak Felix"

Bio nedavno moj kolega, ing. el. na struènom, ako se dobro sjeæam, imao je 4 modula za polo¾iti: za¹tita na radu, za¹tita od po¾ara, zakon o graditeljstvu i jo¹ jedan, ne mogu se sad sjetiti. Uglavnom sve ima na netu, potra¾i. Ovla¹teni ing ne mo¾e¹ biti, veæ mo¾e¹ raditi projekte u nekoj firmi, potpisivati se u dnevnike na gradili¹tima i tako ne¹to.

Reply to
-Rio-

pogledaj na

Reply to