spajanje termostata

da li netko zna kako se spaja termostat za centralno grijanje sa pumpom??? na hr.sci.elektonika.binaries sam stavio shemu sa uputstvom (fotografija1) i sliku termostata (fotografija2)koji ima shemu naljepljenu na sam termostat i one se naravno razlikuju

1.na koje brojeve kontakata spojiti dovod struje? 2.na koje brojeve kontakata spojiti pumpu? jednostavna stvar al nemam iskustva pa da nebi bilo sklopka,osiguraci mjenjaj itd
Reply to
moki

Brojevi i kontakti na obje slike su identièni, samo je slika zrcalna i mrvicu izmijenjena. Dakle, ista pravila spajanja vrijede za obje slike jer odgovaraju brojevi brojevi.

Pumpa mora proraditi kad temp padne ispod pode¹ene temp, a to je na terminalu 2. Terminal 1 je dovod (ili faza).

Reply to
-Rio-

Na pumpu spoji¹ nulu direktno, a fazu preko kontakata 1 i 2 termostata.

Reply to
Hector