snimanje telefonskih razgovora

Molim vas lijepo neku ¹to jednostavniju ¹emu za interface koji bi omoguæio snimanje telefonskih razgovora. Razgovara sa na najobièniji telefon, a snimanje bi trebalo iæi na mikrofonski ulaz na raèunalu.

Znam da je veæ neko poslao ¹emu, ali ne uspjevam sad to nabrzinu naæi, a hitno mi je!

--
http://nicols.fotozine.org
Reply to

Izvadi iz telefona onaj audio transformator koji odvaja slusalicu i mikrofon, spoji ga s jedne strane serijski na otpornik od 220 oma i u tf. liniju, a s druge samo ubodi u ono cime ces snimati :)

Quick'n'dirty :)

--
What a strange game.
The only winning move is not to play.

How about a nice game of chess?
Reply to
Davorin Vlahovic

Pozdrav

- Uzmi bilo koji transformator (malih dimenzija)

- otpornik od cca 1kom i kond (blok 100n ili vise , da je bar 100V) spoji u seriju sa namotajem od transformatora koji ima veci otpor ...

- to ces ustekati u tel. liniju (--R---C---L---) (L=namotaj od trafa)

-Drugi namotaj preko otpora 100 oma - 1 k , spojiti na konektor na kompu....

- bilo bi dobro da namotaj prema liniji bude bar 50 oma ili vise .....

- Lukavo bi bilo i spojiti dvije diode (1N400x) (antiparalelno) u paralelu sa konektorom na kompu u sluèaju da je trajno ukljuceno (zbog velikog napona, izmjenicnog u slucaju zvona ) Ako je NF signal prejak , staviti otpor paralelno sa konektorom na compu (10 oma-1k)

Dr Wagner

Reply to
Bezimeni

'Lo, there do I see my father. 'Lo, there do I see...My mother, and my
sisters, and my brothers. 'Lo, there do I see... The line of my
people...Back to the beginning. 'Lo, they do call to me. They bid me take
my place among them. Iin the halls of Valhalla...Where the brave...May
live...forever.
Reply to
unknown

Takvu opremu prodaje tvrtaka Steiner iz Zagreba ( to je profesionalna oprema ) - neznam koliko ko¹ta .

Koliko sam shvatio upoznat si sa Panasonic PBX-ima , jesi li èuo za PC PHONE .

Damir

Reply to
Ddampa

Znam za Steiner, ali trenutno me ne zanima profi rje?enje, treba mi te?ki "low cost" za frenda koji ?e preko telefona radit intervjue sa nekim egzoti?nim bendovima, a to radi ?ovjek radi u slobodno vrijeme, tj. ne radi to za pare :)

--
http://nicols.fotozine.org
Reply to

software, da, ali za to treba modem :) Prije æu zalemit ovih par komponenti nego upiknut i instalirat modem :)

--
http://nicols.fotozine.org
Reply to

ili da ne lemis nazovi u tcom i reci im da ti zaprze razgovore u mp3 formatu na cd i posalju :)))

s.

Reply to
ab

ajme, nisi normalan, pa prije ?u to zalotat nego dogovorit i?ta sa T-Comom :D

--
http://nicols.fotozine.org
Reply to

Malo sam jo? proguglao i na?ao ovo:

iz starog modema sam skinuo trafo, ima cca 100 oma na primaru i na sekundaru (1:1).

Kondenzatore sam stavio od 20 mikro F, ima li to ikakve veze?

Sve skupa radi, malo je pretiho, ali to ?u lako rije?iti otporom u krugu sekundara (ili trimerom).

No, mu?i me relativno glasan ?um, poput nekakvog zujanja sa nmodulacijom od npr 0,5 Hz (zna?i kao neko lagano zavijanje) Jel bi to rije?io sa kondovima manjeg kapaciteta?

--
http://nicols.fotozine.org
Reply to

samo da napomenem, koliko ja znam snimanje razgovora je po zakonu dozvoljeno samo ako sugovorniku das do znanja da snimas i ako on nema nista protiv :) Inace ce ti bit snimka oborena u dokaznom postupku

s.

Reply to
Silvije

Ucjenjivacima to ne smeta :)