Snazni jeftini zvucnici

Trebao bih nekakve SNAZNE zvucnike(kutije) 2 kom tj stereo od oko 150W RMS, ali kvaliteta zvuka uopce NIJE bitna..

Nije bitno da li su polovni ili novi, vazno da su JEFTINI.

Ako imate kakav prijedlog recite(na Hrelicu nisam nista nasao)..

Hvala

Reply to
Dre

Evo bas gledam neke na chipoteka WEB-u 2*350W (200W sin) za 350 kn

Sta mislite o o tome, jel tko isprobao?

I kako mogu biti tako jeftini??

Reply to
Dre

Evo slike tako da znate na sto mislim:

2X 170 sinus, 4oma
Reply to
Dre

Ovo bi otprilike odgovaralo opisu:

DigiMagic

To dvoje nejde zajedno. Snazno a jeftino. Radje si nadji neke boom boxove ili one kompjuterske woofere sto imaju peak na 100 W. Mislis da stvar ima 200 W a ono jedva 20 :))

--
Pero(Klicov), makni SPAM za reply
Kaciga glavu cuva, a sta cuva kacigu

Pogledaj ove iz Chipoteke

Gore je link

Reply to
Dre

Pa sta nemaju od 4 oma

Ionako je to pre skupo:))))

Pogledajte ove iz chipoteke?

Tu se dobije par zvucnika od 170W Rms za 300kn

Malo je cudna cijena hmm, kao sto rekoh kvaliteta nebitna, vazno da je glasno :)))

Reply to
Dre

Pa ako je napravljen od odredjene vrste magneta, onda ga samo izvagas i usporedis, da jos da znas kakva mu je zavojnica:)))

Reply to
Dre

Sna¾no i jeftino idu skupa!

A kvalitetno i jeftino ne idu skupa!

Ti zvuènici iz chipoteke, pa gle jednostavno to je njihova cijena i mo¾e¹ biti sritan ¹to negdi mo¾e¹ naèi ne¹to za tu lvu.

Bile su neke akcije u spartaku gdje si mogao za kojih 250-300Kn kupiti dvije kutije na kojima pi¹u èak tri snage, ali dr¾u 120W ne bih i¹ao vi¹e i zvuk za te pare.. ma ok, malo potima¹ nedostatrke eq-om i super!

Ja sam uspio pustiti u njih 190W i samo su se spr¾ili visokotonci!!!!! Inaèe mjerio sam ih sa mjernim mikrofonom i analizatorom spektra pa sam im pomoèu tog podesio sebi Eqlaizer da im karakteristika bude ¹to linearnija i sad zvuèe super, vjerujte rekoli su mnogi koji su ih èuli, ali kad iskljuèi¹ EQ pa malo bljak!

Reply to
mtech

To su ti boom boxovi. Male kutije ,s vecim zvucnicima i dobijes boom na

100 Hz :).
--
Pero(Klicov), makni SPAM za reply
Kaciga glavu cuva, a sta cuva kacigu
Reply to
Pero

Gdje si nabavio mikrofon? Ili si uzeo neki elektret pa si ga bazdario sa nekim profi mic-om?

Reply to
Svemirko

A to su oni Amstar za 250 kn????????

Reply to
Dre

???

Gdje se to koristi???

I "kakv" to ima zvuk, pa zar nisu svi ovi zvucnici iz mini linija takodjer malim kutijama??

Pa zar nemaju i visokotonce???

Reply to
Dre

U autima vecinom. I u kompjuterskim zvucnicima. To ti je ono kad iz 10 litara dobijes zvuk koji rusi zidove a ustvari je samo bas na 120 Hz, sto je jako visoko za bas. Dobijes dojam da je zvucnik jaci nego sto ustvari je

Jesu , ali nisu bas zvucnici nego srednjotonci i visokotonci

Imaju.

--
Pero(Klicov), makni SPAM za reply
Kaciga glavu cuva, a sta cuva kacigu
Reply to
Pero

Znaci da to nije za HI FI upotrebu bas zbog neujednacenosti basa, tj zbog basa na visokim frekv?

A gdje je optimum rezoniranja basa za Hi Fi, i kako je mogice da HiFi kutija ima "puni" bas na RAZNIM frekvencijama, a SVAKA kutija rezonira na odredjenoj frekv???

Koja je optimalna frekv basa za HiFi

Reply to
Dre

Da. Tak nekak. Nije visoka frekv. nego 120 Hz a to je za bas puno visoko.

Moras biti upoznat s odzivom zvucnika da bi mogo znati kak ce ti se ponasati kutija. Ovo puni bas ne stoji nego je jednak odziv kutije na frekvencijski opseg od fd do fg. Isto kao pojacalo, pa dakle za dobar zvucnik moras imati dobro pojacalo

Ne rezonira kutija nego zrak u kutiji. Ak kutija pocne rezonirati to je jako lose :).

60-150 Hz
--
Pero(Klicov), makni SPAM za reply
Kaciga glavu cuva, a sta cuva kacigu
Reply to
Pero

Evo bas sam skinuo nekakav program za test odziva zvucnika

Npr imamo jedan zvucnik i podizemo frekv od 20-2000 Hz... I mjerimo amplitudu na odredjenoj frekv(u Db) da li je moguce da zvucnicka kutija ima max odziv na VELIKOM opsegu frekvencija, tj li je moguce napraviti kutiju koja rezonira na odredjenom opsegu, a ne na asmo uskom pojasu.. Nadam se da shvacas sta zelim reci

Da naravno, kada pocne plastika rezonirati na komp zvucnicima to se lijepo vidi pomocu ovog programa kojeg sam skinuo, : Frekv raste, a na jedamput plastika kutije pocne "zujati"

Reply to
Dre

To je neki Raveland ili tako nesto

nije bas neki hifi, ali za tu cijenu, cisto dobar odnos cijena/kvaliteta. Barem subwooferi su ok, ovaj jedan me vjerno sluzi vec godinama... :-)

Reply to
DigiMagic

Jednom sam gledao subwoofera od Ravelanda. Neznam kak se to moze zvati subwoofer. Magneti su bili manji od pola kg, qts oko 1 ili vise:), a fs i vas visoki:)).

Reply to
Fire

A ti imas BAS te iz chipoteke?

Reply to