Smetnje

Htio bi sa radija UKV-FM snimiti u PC neke pjesme ali kad prikljuèim stereo kabl iz PC-ija Line input u radio , razoèarenje , smetnje su katastrofalne èak se vi¹e i neèuje stanica koju slu¹am , Kako eliminirati smetnje ? Probao sam radio spojiti i na baterije ali ne vrijedi , prijemnik je ATS909 Sangean i ima LINE izlaz ( stereo , RDS )

9A7KSJ

Juraj .

Reply to
Juka

stereo

ATS909

vjerojatno si to vec provjerio, ali jos jednom: ako radio ima line out, onda ga kopcas u line in na zvucnoj na kompu, odes u volume control u windowsima, namjestis pod recording da je ulaz "line in", glasnocu negdje na sredinu, odes u program za snimanje, tamo namjestis isto to (ako ima), i gledas sta ce biti. to je prvi korak. ako radio nema line out izlaz nego izlaz za slusalice, onda ga stisaj pa vidi jel su smenje do toga(distorzija)

inace, ako su svi uredjaji ispravni, uz normalan kabe, i ako je radio na baterije, treba biti sve normalno. ja sam tako snimao sa walkmana vulgaris starog 15 godina :) probaj s drugim radiom

Reply to
ljb

stereo

ATS909

Te smetnje vjerojatno proizvodi lose napajanje kompa. Probaj taj radio sto vise udaljit od PC-a.