Servisni meni na Loewe tv

TV je Loewe Xelos 5270 zw pa kako uæi u servisni meni?

te me ujedno zanima di nabaviti novi daljinski, ali ne Loewe univerzalac jer ima glupi raspored tipki po¹aljem broj ¹asije ako treba, nemam pri ruci

Reply to
Miljac

Loewe.

Art.-Nr. 64420

66426 66449

66450 66460

66480 66490

C9000 CTV

TV Service

Mode

Simultaneous press CM on the RC & "Service"

key on the control panel. Select: MEM IN/OUT.

Adjust: VOL +/-. Store: X. Exit: TV.

Loewe.

Art.-Nr. 64420

66426 66449

66450 66460

66480 66490

C9000 CTV

VT Service

Mode

Simultaneous press VT on the RC & "Service"

key on the control panel. Select: MEM IN/OUT.

Adjust: VOL +/-. Store: X. Exit: TV.

Loewe. C9003 CTV Service Mode

On the local control press function key five times

(indication "Service" will appear), afterwards

within a sec. press key "MEN" on the remote

control. Store: X. Exit: TV.

Loewe. Q2200 CTV Service Mode

Go to 'SERVICE' in menu and then quick press

'MENU' on the RC. Select: yellow cursors.

Adjust: +/-. Store: 'X'. Exit: 'TV'.

Reply to
Skuky

Budi posebno oprezan sa petljanjem po Loewe servisnom meniju, nije to Sony !!!

p.s. nije mi namjera omalovazavati tvoje znanje i inteligenciju, nego zaista postoje vrijednosti koje kad promjenis ne mozes ispraviti (pritisnes tipku, a promjena vrijednosti postavi potpuno crni ekran).

Preporucam da prije svega popises sve vrijednosti koje mislis mjenjati, zatim promjenis jednu vrijednost koja ti je dobro poznata sto radi, i odmah ugasis TV (iz struje). Ako je zaboravio promjenu kod slijedeceg ukljucivanja tada imas relativno jednostavnu metodu izvlacenja iz govana, ali ako je zapamtio promjenu onda pazi sto radis dalje !!!

Reply to
Gigi

hvala na savjetu dobro da si me upozorio, mo¾da bi se zanio pa nikad ne zna¹ ako uspijem uæi u meni, sad æu probati :)

Reply to
Miljac

Zanimljivo koliko sam koristan siroj internetskoj populaciji, ovo je c/p iz mojih besplatnih Service modova na koje su vec mnogi stavili svoje logotipe. E od tih 300 i nesto besplatnih ja sam napredovao do 4.000 i trenutno izradjujem software za brze pronalazenje, naravno, to vise nije za dzabe. :)

Reply to
stef

sinoæ isprobao i od svih kombinacija neke rezultiraju jedino blokiranjem menija, jedino tipkom za teletekst mogu izaæi. Kad probam Service, pa Menu unutar sekunde i voilaaaaa, eto ga! Ima poprilièno opcija, i zanimljivo, update softvera preko AV2 ima tko upuæen?

Reply to
Miljac

Taj model se radi na nekoliko slicnih sasija, za tocno odredjivanje sasije potreban je model number tipa 56457, 564570 ili slicno. Opcije su ti detaljnije opisane u servisnom manualu.

Reply to
stef