Servis graficke?

Pozdrav!

da li postoji moguænost da se grafièka kartica GeFroce 8800 Ultra mo¾e servisirat?

Pri radu s raèunalom (obièno surfanje) ekran se zabijelio i morao sam restartati raèunalo. Sustav se vi¹e nije dizao, nego je BIOS zvuènim signalom javljao gre¹ku.

Stavio sam jednu staru graf. karticu i raèunalo opet radi. Naravno, pretpostavka je da je gre¹ka u 8800 grafièkoj kartici.

Na internetu sam na¹ao slike stra¾nje strane i elektronike ispod hladnjaka:

Ima kakvih ideja sto bi moglo biti, i da li ima smisla da idem do servisera elektronike, da li se mozda moze popraviti?

Reply to
Cyber Demon

Trebao bi probati staviti novi bios. Da je ATI pomogao bih ti, ali NVIDIA nemam pojma. Kod ATIja je sistem da pod DOSom pokrenes flash program i onda flashnes, ali moras imati jos jednu karticu koja ce ti pokazaviti sliku.

Reply to
Domagoj Zecevic

nema joj pomoæi-bar kuler skini od nje da ga mo¾e¹ kome uvaliti za 5 banki- da pojede¹ èevape i popije¹ hladni pan-)))))

Reply to
bahrija

Cipovi su u pravilu lemljeni, a to ti u prijevodu znaci da te servis kosta vise nego nova (i bolja) kartica.

--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?

jedina solucija ju je probat ispeci u pecnici, ako ni to ne pomogne, onda u smece...

Reply to
docPIPE

ako ti ne treba javi se na mail snipped-for-privacy@hotmail.com

treba mi hladnjak:)

pozz

Reply to
gringo

Hvala svima. To cudo je vjerojatno novo kostalo preko 4000-5000 kuna. Ja sam ju rabljenu prije koju godinu kupio za 2000 kuna, pa cu isprobati sve sto mogu prije nego idem prodavat dijelove :(

Reply to
Cyber Demon

ma 99% pi¹i kuæi propalo je...

za 500tinjak kn dobije¹ 9800GT 1gb ddr5

Reply to
Gagi-9a6aag

To sto je kartica nekada vrijedila 10000 kn ne znaci apsolutno nista, kuzis? Sve da je potpuno ispravna, pitanje je da li bi je mogao prodati za 400 kn (ako zanemarimo onog suckera koji ponekad popusi).

--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?

Jako lijepo. Hrpi ljudi je crkla 8800 Ultra kartica poslije instalacije Windowsa 7 :(( Pogodite sto sam napravio prije 4 dana? Instalirao Win 7.

Ideja od jednog tipa je da su dirveri za graficku od Win 7 promjenili BIOS na grafickoj kartici. A on u sebi ima gresku i NE ubrza ventilator kod grijanja graficke.

Ostali tekstovi o crkavanju Ultra 8800.. odlicno :(

Ima ih jos dosta...

Reply to
Cyber Demon

"Cyber Demon" je napisao u poruci interesnoj grupi:ibs5e2$f0c$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr...

Hvala svima. To cudo je vjerojatno novo kostalo preko 4000-5000 kuna. Ja sam ju rabljenu prije koju godinu kupio za 2000 kuna, pa cu isprobati sve sto mogu prije nego idem prodavat dijelove :(

Imao sam i ja slican problem prije par godina, ali tada se radilo o GeForce

6800 Ultra, koja je takoder kostala oko 4500kn, a riknula je u mjesec dana. Garancija nije bila priznata. Od onda vise nisam kupovao tako skupe graficke. Radije kupim 2 slabije pa ih spojim u sli ili crossfire.
Reply to
Tomislav

Da.. po nekim idejama i je problem u BIOSu kartice.. Ali nema nista od toga ako je mrtva i ne reagira...

Reply to
Cyber Demon

Da, ovo sam vec nasao ne netu. Nekome je pomoglo, na ovoj istoj kartici.

Reply to
Cyber Demon

Da. Naravno. Al ipak onak malo... psiholoski... ;)

Bas sam se ponadao da cu pokrenuti Crysis na very high (ili kako se zove) na Win 7 i Direct X 10. Iznenadjujuce dobra kartica za svoju starost.

Reply to
Cyber Demon

Ovako, WIN 7 nema ama bas nikakve veze s crkavanjem graficke (cista slucajnost), moze bit do drivera (jednostavan reinstall), ali tad bi radio POST, a kolko sam shvatio tebi ne daje ama bas nikakvu sliku. To da windows mjenja GPU BIOS je stvarno smjesno :) necu ni komentirat...

Najvjerojatnije je problem do "GPU 'cold solder' ili pak crknuti fetovi", a kao takvo neisplativo popravljat, a naravno ako zelis, mozes se igrat s pecenjem sto je ujedno jedino isplativo rjesenje glede popravka.

p.s. probaj grafu u drugom racunalu

Reply to
Netko

Tako sam i ja mislio, ali se nekoliko puta spomenulo, pa reko da i to spomenem ovdje, da vidim reakcije :)

A pregrijavanje sa vrucim zrakom? To nude neki servisi elektronike.

A nije ni ovo losa ideja, ali sam se prije koji tjedan ozenio i odselio od obitelji pa nemam ni jedan komp, osim mojeg, blizu. A susjede ne poznam toliko da im idem kopati po kompu :))

Reply to
Cyber Demon

Ja sam slicno se igrao sa Atijem 9000 i uspio sam obrisati bios i isto mi se graficka ponasala. Kada sam napokon stavio bios sve je bilo ok.

Procedura ide tako da sam sa PCI grafickom digao DOS i pokrenuo atiflash koji je vidio graficku na AGPu i samo sam upucao gore bios i to je to. E sada da li ima sto slicno za Nvidiu neznam.

Reply to
Domagoj Zecevic

Ja za takve stvari koristim obican industrijski fen, ti ti je onaj fen za skidanje farbe sa zida. Samo trebas sa vece udaljenosti zagrijavati da ne uzaris graficku na jednom mjestu.

Reply to
Tihomir K.

Ako bas moras, radije stavi to u pecnicu jer imas relativno kostantnu temperaturu i nemas straha da nesto doslovno sprzis kao sto to mozes napraviti s fenom.

--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?

A gle, u teoriji bilo kakvo pregrijavanje pomaze, pa cak i savijanje ploce (ako je cold solder u pitanju), sad vruci zrak.. ako koriste fen, iskreno, nisam bas ljubitelj toga, cist lako se mogu otpuhat sitni elementi s ploce.

p.s. stavi u racunalu, pritisni/sav>> To da windows mjenja GPU BIOS je stvarno smjesno :) necu ni

Reply to
Netko