Riknuo mehanicki osigurac

Upravo mi riknuo mehanièki osiguraè (sklopka) i to tako da se vi¹e ne mo¾e vratiti u polo¾aj ON. Bio je vruæ i osjetio se lagani smrad taljene plastike. Moram kupiti novi. Nego, èudno mi je da je sad riknuo, a veæ tri godine koristim iste potro¹aæe. Na taj osiguraè od 20A bila je spojena klima (3.5kW), TV, kompjuter (300W), ¾arulje u sobi (3x60W) i ¾arulja u kupaoni (60W). Kako je moguæe da je do¹lo do preoptereæenja?

--
Pozdrav,
!!!PowerUser!!!

Za ova trosila koja si nabrojao trebao bi imati osigurac od 25A ! Ovaj je "vozio" na samome rubu...

Na taj osiguraè od 20A bila je spojena klima

Reply to
stabi

Ne bash, jer je gotovo sigurno onih 3.5kW od klime deklarirana toplinska snaga iste. Iz mrezhe chupa manje od polovine spomenute snage.

//Marin

Reply to
Marin

Hello, Marin! You wrote on Mon, 24 Jul 2006 14:32:37 +0200:

M> Ne bash, jer je gotovo sigurno onih 3.5kW od klime deklarirana toplinska M> snaga iste. Iz mrezhe chupa manje od polovine spomenute snage.

samo bi dodao da nikad vise od trecine , imam panasonic sa deklariranih 5kW grijanja i trosi 1200W maks. (inverter , pa moze i manje)

With best regards, chipps.

Reply to
chipps

najcesci uzrok taljenja je los kontakt... bilo na samim kontaktima sklopke, ili su ti se otpustile zice...

Reply to
flash