REQ: Referat

'jutro svima... pitanjce; da li bi netko htio samnom podijeliti kakav KVALITETAN referat iz elektronike mozda? bio bi stvarno jako zahvalan.. neznam o cem bi piso na maturi jerbo mi se profesor koji mi je trebo dat neku temu ne javlja vec 4 dana i ne mogu ga nikak ulovit, a obrana rada mi je za nekih 5 dana...

Reply to
UnzUnz

Za 5 dana obrana i ti se vec polako spremas pocet pisat referat? Pa imas jos 4 dana i 23 sata vremena za zeku...

Sala.. Dali bas mora biti elektronika u igri. Ja ti imam gotovi maturalni ali radi se o trofaznom asinhronom motoru...

Reply to
Hector

Pozdrav

I meni nije jasno ?????? Kakva panika ,.......... ja sam pisao zadnju noc , a rad sam uzeo sa stola , jer sam opisao ispravljac koji sam napravio godinu dana prije !!!!!! Zato pusti to jos tri dana....... Vani je super...... Sve ruzne susjede su oskudno obucene !

Dr Wagner

Reply to
Bezimeni

e ba¹ taj radi ne smijem opisivat jer ga je frend veæ 'povuko' hehe anyways, pisat æu o oksidnim, cijevnim i kondenzatorskim odvodnicima prenapona... na¹o sam veæ oko 35 stranica materijala... bude to danas gotovo ak ce mi se dat ;))

kakav uvez si kupio za to? brijo sam kupit onaj klasièan spiralni sa tvrdim koricama... to bi moglo ok zgledat...

Reply to
UnzUnz

nista ti ne brini, ovo bu do sutra najkasnije gotovo a to naucit nece bit probljem, treba samo ponovit :PP

Reply to
UnzUnz