Re: Power LED stroboskop kontroler - pitanje

Ono sto se moze napraviti u fotografiji je naravno duzi flash, za sto su

> LEDice idealne (kao sto su bili stari kemijski jenokratni flashevi. Takvi > duzi flashevi su nekad i neophodni, recimo ovi highspeed danasnji su > nepotrebljivi sa starim fotoaparatima koji imaju pomicnu traku s rupom > umjesto irisa, jer ce HS zbog kratkoce osvijetliti samo jedan dio slike).

Moram ispraviti ovaj pogresan navod. Stari fotoaparati sa pomicnom trakom nisu imali bas nikakvih problema sa elektronskim blicevima jer su obicno na biracu duzine ekspozicije (popularno "brzine slikanja") imali oznaku, obicno na 1/25 odnosno 1/30 sekunde, pri kojoj je "rupa" bila otvorena preko cijele povrsine filma, a kontakt za okidanje bio je sinhroniziran na tu brzinu. Ako nije bilo oznake na foticu, pisalo je u uputstvu. Probleme su imali samo fotografi koji bi odabrali trajanje ekspozicije krace od propisanog (odnosno vecu "brzinu"). Pretpostavljam da pod "kemijske jednokratne flasheve" podrazumjevas one bliceve sa jednokratnim lampama u kojima je sagorio magnezij u kisiku, a one bi napravile prilicno glasan "puf" kojeg sam se uvijek bojao. Ili ides do vremena magnezijevog praha koji je sagorijevao uz jak bljesak i dosta dima? Taj blic morao je biti dosta traumatican za fotografa i za one koje je slikao.

Reply to
damir

OK, no "90% suzavanje mogucnosti" mi je dovoljno blizu "neupotrebljivim" (mislim, mogao si onda i gotovog "idiota" uzeti ako si spreman bio odustati od kontrole koju ti manualac daje)...

Poanta je bila da stvari koje su radile sa prijasnjim flashevima vise nisu bile moguce s elektronskim (vezano na razliciti rad za istu energiju, odnosno LED upotrebu za flash iz OPovog pitanja sa duzim trajanjem slabijeg flasha), a ne da nije bilo workarounda ili uopce moguce snimiti nikakvu fotografiju sa kombinacijom.

da, oni kaj su izgledali kao blister Klavocin tableta :)

--
Opinions above are GNU-copylefted.
Reply to

Isprièavam se ¹to nisam prije objavio ¹ta sam rije¹io, ali imao sam halvariju hard diska.

Uglavnom stroboskop smo sastavili, i radi perfektno po ¹emi koja se nalazi na binarisima pod naslovom: Stroboskop LED 300W

Pozdrav, i hvala na savjetima!

Reply to
Igor