Radar detektor!

Pozdrav

Malo je OT, ali zanima me jel to doista djeluje u praksi, jer jedonostavno je za slozit a ni dijelovi nisu tako skupi... Na nekom forumu sam procitao da je to dosta staro, a da danas vec tehnologija onemogucuje tim malim stvarcicama da "sviraju" na te mag.valove.

Mislim zasto ne imati takvo nesto, ako nije ilegalno!

Unaprijed zahvaljujem na odg.

Reply to
kik4

Ilegalno je i ¹tovi¹e ka¾njivo. Proèitaj zakon. BTW, koliko sam naèuo ta stvar ne radi na laserskim mjeraèima brzine

Reply to
EnigmA

Ilegalno nije, ali kaznjivo je, no zato zbuksas negdje u autu di nece naci... tj. mogu ti pretresti auto i naci ali samo sa sudskim nalogom... Ilegalno je imati onaj uredjaj koji sprijecava takvim uredjajma (laserima) da obave svoju funkciju tj...mjere brzinu! Da, znaci kako sam i mislio,to je stara tehnologija, a ove danasnje laserske je malo teze za*ebat :)

Reply to
kik4

laserske

Oboji¹ auto nekom mat-bojom koja rasipa svjetlost..

Reply to
Vaso

nisu ilegalni detektori nego jammeri, dakle uredjaj koji detektira mjerac brzine vise nije ilegalan, a nije ni nekada bio ilegalan u prometu, vec je bio ilegalan po carinskom zakonu, jel ga u to vrijeme (pocetak i sredina

90-ih) nisi mogao uvesti preko granice, znaci da si ga prosvercao i zato su se oduzimali,

postoje i uredjaji koji mogu skuziti laserski mjerac brzine, samo je pitanje hoce li ti biti kasno, naime laser ne emitira signale dok policajac ne stisne gumbic, tebi detektor u tom trenutku zapisti, pitanje je samo dali te pogodio od prve i ako nije dali ces ti uspijeti dovoljno smanjiti brzinu dok te drugi puta bude ciljao

--
Raven
remove NOSPAM from mail

Kak taj glupi pi¹tolj radi? Ima neku optiku za ciljanje? I onda tip stisne gumbiæ, laser te pogodi i koliko mu vremena treba da ti sku¾i brzinu? Ta zraka je nekakav toèkasti snop ili onak, konusni? I kak uopæe mjeri brzinu? Promjena frekvencije reflektirane zrake, dva vremena putovanja zrake do auta i nazad,.. ?

Di ima na netu tih ureðaja koji mogu sku¾iti laserski mjeraè brzine? Mislim, glupo bi bilo da ih nema jer ako pi¹tolj mo¾e sku¾iti zraku koju sam ¹alje isto tako neki sklop na autu mo¾e sku¾iti njega.

Reply to
Mario

Jedno pitanje ili prijedlog za pokus! :-) Kad bi pored tablice(tamo gaðaju kad mjere brzinu) stavio ledicu koja emitira na istoj valnoj duljinu i na nju doveo ¹um, da li bi to bilo dovoljno da se onemoguæi oèitavanje brzine takvom mjeraèu?

Reply to
Frx

Mislim da te "ulovi" u roku jedne sekunde... :( Kad su me jednom zaustavili policajac mi je dao da se igram sa tim èudom... U pitanju je IR laser, a kroz optiku pi¹tolja se vidi toèka. Kad hoæe¹ nekom izmjerit brzinu nacilja¹ mu u tablicu(bijela je, okomita na zraku i lijepo odbija laser) i stisne¹ okidaè. :) Ima¹ dosta o tome na netu, samo upi¹i "lidar" u google.

Reply to
Frx

nekad davno sam procitao na netu kad bi uzeo parking senzore, postavio ih na prednji branik i truncicu povecao njihovu snagu dobio bi laser/radar jammer

--
Raven
remove NOSPAM from mail

neznam, nisam nikada probao u praksi :) ali ne dugo

toèkasti snop jel te mora pogoditi u tablicu ili ravnu plohu, upravo se i radi o tome ako te ne pogodi kak spada od prve nedobije informaciju, za to vrijeme tvoj detektor skuzi signal i stignes prikociti

kao i nekadasnji komari, mjeri vrijeme putovanja

neznam, nisam nikada trazio try

:)

naravno da ga s em oze skuziti pitanje je samo koliko imas naprednu recimo cobru ili bella :)

--
Raven
remove NOSPAM from mail

Gdje onda postaviti detektor?

Reply to
Vaso

Koliko je znam, parking senzori rade pomoæu ultrazvuka, tak da ne vjerujem... Ak mislimo na iste parking senzore! :-)

Reply to
Frx

Ma jammiraju to uredno bio je dobar video u opticaju i stvar radi. Decki su imali laserski mjerac brzine kojeg rabe u mupu... Kvaka je da negde iza resetke sto blize tablici imaju Foto dioda i IR emiter par W kojeg peltier prvo ohladi da bi ovaj u kljucnom trenutku kad detektor skuzi zraku mogao emitirat masu pulsed IR'a koji zbuni laserski mjerac koji nemre izmjerit brzinu vec baca error... Kvaka je da u jednom pritisku koji ti izbaci brzinu on mjeri nekoliko puta i uprosjecava, a jammer je brz i Sjebe sva druga mjerenja osim eventualno prvog... Z

Reply to
zega

na prednji branik, tvoj jammer na zraci tockasti signal vec rasipa signal ispred branikla :)

--
Raven
remove NOSPAM from mail

Kolko sam citao po netu, dok detektor detektira prode cca 0.3s dok on izmjeri par put brzinu i izracuna neku smislenu srednju vrijednost. Covjek za to vrijeme ne stigne reagirati, jedno sto stigne je elektronika koja moze par sekundi ometati uredaj pa ti onda prikocis i ugasis ometalo i on ti izmjeri dozvoljenu brzinu.

Reply to
Fire

Zna netko na kojoj valnoj duljini radi lase(prepostavljam u IR podrucju ili crveno)? Gledam malo cijena dioda(detektorskih i emiterskih) i nisu skupe. Cijeli uredaj bi dosao manje od jedne kazne.

Reply to
Fire

905nm
Reply to
Lutajuci Reporter Zdena

Ak nades negdje u hr(zg) ledice koje rade na toj valnoj duljini, javi, jer ja nisam uspio nac (osim na ebay-u).

Reply to
Frx

Mislite da je prijamni detektor radara toliko selektivan po frekvenciji snopa? Ako mu je i bitno za odreðivanje brzine vozila, barem æe dobiti neke nevjerojatne vrijednosti, recimo brzina 0,000001km/h ili 2340 km/h....

Reply to
Vaso

uk.farnell.com

uvoznik). Ima ih jos dosta.