®ica za TC

Pozdrav

Da li se za primar tesline zavojnice mo¾e koristiti ona ¾ica sa puno tankih ¾ica unutra?

Reply to
Mario

Za klasièni da, ali kako èe¹ ga dovesti u rezonancu ?

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ

Kako misli¹ "dovest u rezonanciju"?

Reply to
Mario

Kako èe¹ pomicati primarni izvod po primaru?

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ

a, to. prvo sam mislio sa krokodilkom ¹tipaljkom, ali mi se ba¹ sad ne èini kao dobra ideja. onda je najbolje kupit bakrenu cijev, jer ionako zbog visoke frekvencije postoji skin efekt pa mi ni ne treba unutra¹njost cjevi, tj. puna ¾ica.

Reply to
Mario

Nemam iskustva sa bakrenim cjevima, pa me zanima koliko je zapravo te¹ko nju saviti (ovu od 6mm), hoæe li mo¾da puknuti pri savijanju?

Reply to
Mario

Nemoguæe da pukne. Jedino ako je previne¹ 50 puta na istom mjestu. Onda ti dolazi veæ namotana na kolutu pa samo smanjuje¹ krug i formira¹ primar.

Ako hoèe¹ da to bude kako treba preporuèam napraviti nosaè primarne zavojnice sa otvorenim rupama, ne zatvorenim

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ