Punjenje konektora

Dakle nasa sam se u situaciji da nakon promjene konektora, treba ga s necim napunit jer je kabel osjetno manji od kucista. Pa me zanima s cime to radite, vruce ljepilo (iz pistolja) nemogu ulit unutra. Najradje bi nesto sta ide u medicinsku iglu i spricu i onda s time mogu kako ocu trackat, ali da se stisne

Reply to
Chuspy

Dvokomponentno ljepilo.

--
Bolje da me mrze zbog onoga ¹to jesam,
nego da me vole zbog onoga ¹to nisam.

Patronu vruceg ljepila narezi na komadice, preko konektora navuci siri termobuzir, komadice patrone uguraj unutra i sve skupa zagrij. f

Reply to
filiplolicREMOVE

"Filip Lolic@w" je napisao u poruci interesnoj grupi:hstq16$mp2$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr...

Hehe, pa kad ide sistem da mogu navuc siri termobuzir, onda stavim onaj sa ljepilom i fajrunt. A sad zamisli, standardni audio jack i jednu zilu kabela

0.5mm2 (jesi u ruci kad ima vulgaris kabel triggera za blic, e to modificiram) i reci mi koji se to termo buzir moze toliko stisnut, nema samse....
Reply to
Chuspy

E ima sanse samo treba razmisljat ;) Navuci na kabel najtanji termobuzir. Ugrij. Kad se stisne, navuci preko svega drugi sloj. Pa jos jedan. Pa jos jedan i tako sve dok ne dodjes do upotrebljive debljine. Naravno, trebas imati nekoliko promjera termobuzira. f

Reply to
filiplolicREMOVE

"Filip Lolic@w" je napisao u poruci interesnoj grupi:hstrse$rj2$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr...

Hehe, donit cu ti kabel na FRA pa ces vidit koliko buzira treba, lakse je kupit neko 2k ljepilo i sprasit u spricu i napunit :D

Reply to
Chuspy

A ti onda napravi tako... ;) f

Reply to