[PROTEL]Routanje kod komponenata

Bok. Koristim Protel 99SE. Zanima me da li se moze odrediti u Design rulsima da se kod pojedinih elemenata routa samo Toplayer ili Bottomlayer. Dakle imam plocicu sa par desetaka elemenata, otpornike zelim routati i na donjem i na gornjem layeru, ali kod kondica vodove zelim samo na donjem layeru. Kako to postici? Hvala

Reply to
Anorgan

Mo¾e¹ "routati" svaki layer posebno. U opcijama neta stavi¹ da pripada odreðenom lajeru.

Reply to
Alen