Prodajem step motore

Prodajem stepper motore. Evo uslikao sam neke i posvjetlio slike da se lijepo vide. Mozete ih vidjeti na stranici

Tesko sam dosao do njih tako da ih ne dajem bas za burek.

Ponude na mail: snipped-for-privacy@gmail.com ili na mob 091 888 66 72

Reply to
Stypiea

He heee trebao si bateriju, rukavice, set ¹rafincigera i podmititi skladi¹tara a ne samo pajser ko obièno! :)

=?ISO-8859-2?Q?=22joja_=5BJosi

A kome su kod njega skupi, kod mene mo¾e dobiti povoljnije rabljene motoriæe, neke èak sa remenom i 'velikom' remenicom ili drugim zupèanikom za redukciju...

Reply to
Vaso

hej aj posalji meni slike na mejl pa da vidim sto imas

za

Reply to
rulz

O'¹lo na mail i na grupu: hr.sci.elektronika.binaries

Reply to
Vaso

A kome su od Vase skupi nek se opet meni obrati :)

Reply to
Stypiea

Reply to
Stypiea

A ja imam najvecu kolekciju, oko 100 komada...

Reply to
BladeRunner

Reply to
BladeRunner

a jel? nisam vidio, evo sad sam otisao na search na

i nadje samo jedan stepper koraka 3.75 neznam gdje si ti vidio te od 20? pa do 100?

Reply to
Stypiea
50 kn/ motoru, osim ovog Sanyo Denki njega vise nemam, a sljedeci kojeg nabavim vec je rezerviran, a ako bude koji viska onda on po 200kn

navali narode

Reply to
Stypiea

Ima ih i s reduktorom, ti su jo? skuplji, par stotina zelembaca... PS: Zar cu morati kupiti novu tipkovnicu, na ovoj ne nadem znak za euro!?

Reply to
Vaso

Naprimjer stisnes desni Alt i tipku E(zavisno od izabranog jezika). Ili upotrijebis neki od Windows utility programa kao on screen keyboard ili character map. Ili drzis stisnut lijevi alt i na numerickoj tastaturi otipkas 0128. Evo 10 eura koje sam otipkao na svojoj 15 godina staroj IBM PS/2 tipkovnici: ?????????? Ili ako bas nista od toga ne pali onda sa 'Copy' uzmes jedan od ovih mojih eura gore i sa 'Paste' ga zalijepis u svoj dokument. Puno je vaznije da Windowsi (ili sto vec koristis) imaju potrebnu podrsku za euro nego da ga imas nacrtanog na tipkovnici

Boris

Reply to
Boris Vuletic

euro!?

Da vidimo: stisnes desni Alt i tipku E: ni?ta... lijevi alt i na numerickoj tastaturi otipkas 0128: ?....radi! Hvala...

Reply to
Vaso