Problem sa agregatom

Molim bolje poznavaoce rada agregata ako mogu pomoæi ili preporuèiti nekog za popravak. Naime imam agregat oznake STD-5500 CL-E, snaga 5,5kW. Radio i "crkao" :) Daje izlazni napon oko 70V~ Toènije podatke o proizvoðaèu i sl nemam osim gore navedene oznake. Malo sam ogledao i do¹ao do zakljuèka da me ne radi regulator struje uzbude (na¹ao sam na internetu da tako ne¹to postoji), nalazi se boèno, zaliveno plastikom u metalni hladnjak velièine cca 5x5cm, ukupno 3 ¾ice, jedna dolazi u regulator, dvije odlaze u motor generatora. Odspojim kompletan regulator i ni¹ta se ne mijenja, isti napon. Regulator? Po¹to nema nikakvu oznaku na sebi kakve su ¹anse za popravak? Kakav drugi regulator? Poz., Josip

Reply to
Jo

popravak.

(na¹ao sam na internetu da tako ne¹to postoji), nalazi

¾ice, jedna dolazi u regulator, dvije odlaze u motor

regulator?

Regulator kojeg si opisao lici mi na ispravljac i regulator punjenja akumulatora. Takvi regleri imaju najcesce dvije zelene zice koje dolaze iz namota generatora ili sa nekakve spule unutar pogonskog motora. Regler koji je tebi bitan kod ovih jeftilena nalazi se unutar generatora i napravljen je u obliku "banane". U vecini slucajeva izgori taj regulator i neisplativo ga je nabavljati kao rezervni dio. Tvoj generator je vjerojatno trofazni 5,5 KVA. Moj savjet ti je da odustanes od popravka istog. Jedino kvalitetno rjesenje ti je da generator zamijenis sa nekim kvalitetnijim (mislim na elektricni dio)kao npr. koncarevim i to monofaznim jer veliki dio ljudi zaboravlja da se radi o

1,5 KW po fazi. U posljednje dvije godine smo u firmi na taj nacin uspjesno osposobili oko 60ak takvih generatora.
Reply to
Domenico

Fala na konkretnom odgovoru. Malo cu ga onda jos rasserafati :) i pogledat sto ima za vidjet I, da, generator je trofazni 5,5kW

generatora.

Reply to
Josip