potrazujem manual...

za sagem rt30 , fiksnu gsm stanicu... imam na maðarskom...lol

ako netko ima na nekom normalnom jeziku..engleski, njemacki ....molio bi :))

tnx...

konkretno, stanica je izgubila vezu s modulom...

Reply to
Mika

:))

I nada¹ se rije¹enju problema u manualu?

Dana 31.12.2008. 01:30, vaso lupi chelom po tipkovnici i nastade ovaj tekst:

svaki manual ima sekciju Troubleshooting, i to je dobar pocetak za "kako dalje"...

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,

cemu bi inace sluzio manual...??

Reply to
Mika

Davno su pro¹la ona vremena kada si uz proizvod kupio i shemu! Danas manuali slu¾e samo kao upute za rukovanje, a sve ostalo: ili servis, ili kupi novo!? PS: Ne raèunam one savjete tipa: provjeritie jel' kabel u¹tekan, ukljuèen prekidaè, zamjenite stare baterije itd...

pa taj fgsm je iz tih vremena :))

Danas manuali

pa i trazim user manual, a ne service manual...trebam samo neku "flush" komandu ili onu kojom mogu prijaviti modul da ga stanica prepoznaje...

trenutno stanica samo suti i blicaju obje lampice , sto znaci, nema mreze i nema sim :( a to znaci samo jedno...ne komunicira s modulom...

imam na madjarskom, ali online prevoditelji madjarskog na bilo koji drugi jezik je apsolutno katastrofalan...:(

Reply to
Mika