Pomoc prijevod

Bi li mi netko pomogao u prijevodu ''Common Mode Voltage '' ? Inace u kontekstu cijele ove recenice : Consequently a difference in ground voltage levels will result in the Common Mode Voltage problem that will confuse the data values

Hvala!

Reply to
TTL

ground

Slobodni prijevod: "Prema tome, razlika u visini napona mase proizvest ce problem napona mase koji ce pomijesati podatke."

"Common Mode Voltage problem" ili "problem napona mase" (mozda se ne prevodi tako) je fraza za nezeljeni signal ili napon koji je prisutan kad nije izjednacen potencijal nule i mase ili zajednickog vodica i uzemljenja.

Nezeljeni signal se javlja u obliku suma koji prekriva podatke. Cini mi se da se ovdje radi o problemu nedovoljnog uzemljenja pa se na ulazu pretpojacala javlja brujanje.

Reply to
Ervin Farago

Puno hvala! Mozda se i ne prevodi tako ali mislim da je toèno po¹to se u reèenici prije ove prièa o ground voltage a ova poèinje sa ''consequently'' znaèi nadovezuje se na to pa mislim da je...

Reply to
TTL