Pomoæ

2.5.2007. 15:31h ?!

glas iz buduènosti :))

èekaj do sutra dok ti post postane validan....

:))

Reply to
Gagi-9A

Ma, ti ni¹t ne razme¹. Sigurno koristi Wireless kao vezu na internet - s 2.4 GHz inaèicom antene iz Alan Forda koja "lovi" sutra¹nji TV program :)

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

Reply to
Tomy, 9A5ALL

ne znam jesam li na pravoj grupi, ali bar je pribli¾no ta koja mi treba....

dakle, tra¾im codec za WMP. Me ¾eli mi oèitavati WAW format ima netko ne¹t slièno, pa da mi po¹alje?

TNX

Reply to
lunatic