P. Mini fotonaponski kolektor i ventilator od PSU

Zelio bih u vikendici posaviti mali solarni kolektor i ventilator od napajanja pa da mi se vikendica ventilira kad god ima sunca... Solarni kolektor cca 15cmx25cm sam dobio raskopan od frenda, daje 17V bez opterecenja i moze solidno zavrtiti ventilator kad je max izlozen suncu... Da li bi se to moglo samo sirovo spojiti (vjerojatno ne) odnosno kakvu bi kontrolnu elektroniku trebao sklepati... To bi bilo u upotrebi non-stop - autonoman u radu i zimi i ljeti...

Reply to
Zok

Nista ne treba, to je to.

Reply to
Petar Bjelèiæ

news:moeqb0$rgi$ snipped-for-privacy@ls237.t-com.hr...

Mislim... nebude se nekaj sj... ako je u sumrak ili ujutro slabo svjetlo - napon???

Reply to
Zok

Aaaa katastrofa... Onda moram nabaviti jos jedan sloarni kolektor koji ce biti spojen na robotsku ruku, koja drzi metlu i isprogramirana je da autonomno, zimi i ljeti dva puta dnevno cisti paucinu... Ma kad zbrojim koliko bu me to sve kostalo najbolje da frknem viksu za neku sicu...

Reply to
Zok

Prodati neventiliranu viksu? Mission impossible!

:)

//Marin

Reply to
Marin

Nece. Vent strga paucinu. A i da ga paucina zaustavi, kao da si jednom nasao zaglavljen ventilator. a i da crkne u 10 godina, koja steta.

Reply to
Petar Bjelèiæ

Platis full osiguranje ventilatora sa otkupom fransize.

Reply to
Petar Bjelèiæ

Pa da si pucas u glavu....

Reply to
Zok

na taj drugi kolektor nece ici pauci? :-) stavi i treci da ta robotska ruke ne zakaze... povezi medjusobno panele nekom logikom koja ce odmah reagirati i robotskoj ruci reci na kojem panelu se stvara paucina... robotska ruka mora odmah reagirati i maknuti paucinu kako pauk ne bi presao i na drugu panel, pa treci, onda si opet nigdje :-) zanimljivo ovo...

pozdrav

Reply to
Fastah