OT: Kupovina preko Ebay-a, help.

Treba mi pomoæ oko kupovine preko Ebay-a. Naime, crkla je baterija za laptop i potrebno je kupiti drugu. U HR ko¹ta

800 kn, dok vidima na Ebayu da ima od 20 $ na vi¹e. Nisam nikad kupovao preko njega niti imam Pay Pal. Jel mi netko mo¾e dati kakav savjet?

Treba mi baterija za Acer Aspire 1640Z (14,8V, 4400 mAh). Na Ebayu sam na¹ao

27 ponuðaèa. Jel to sigurno kupiti tako? Mislim, dal stignu naruèeni proizvodi, ispravni i sve to? Carina? Vrijeme isporuke? Reklamacije - garancija? Hvala na svakom savjetu.

Pozdrav!

Evo ja 90 transakcija i sve uredno doslo Ako dolazi ADC-om (obicna posta) iz HK onda ti treba jedno tjedan dana Ako dolazi DHL-om iz naj vece vukojebine svijeta dolazi za 4-5 dana Ako salju obicnom postom iz kine ili zapadne obale (US) onda racunaj 20-25 dana Ako salju EMS-om (kod nas HPEx) onda dodje za 4-7 dana ( govorimo o radnim danima)

Otvori Ebay account. Nakon toga otvori PayPal account. Kad napravis PayPal acc on ce te traziti da zakvacis neku karticu gore. Primaju sve vece kreditne kartice i neke devizne tekuce. Recimo devizni tekuci od PBZ-a ti je prihvacen od PayPal-a Kad zakvacis karticu PayPal ce ti teretiti za neki iznos manji od 1 USD i upisati ce ti u komentar 3 ili 4 znamenkasti broj Onda se vratis u PayPal i moras aktivirati tu karticu tako da upises taj broj sa te transkacije. Tada ti kartica postaje vazeca i mozes kupovati sa njom ako imas novaca na racunu odnosno odobren minus. Ako imas Amex ili neku drugu kreditnu onda nema problema oko placanja do limita kartice. Ako hoces biti 100 % siguran makar je PayPal i ovako jako jako siguran mountas si devizni tekuci i prilikom svake transakcije kupovine prebacis dovoljno para na racun inace ga drzis na par eura.

Dakle prodavatelj nema pojima o broju tvoje kartice. Njemu pare doznacuje PayPal i on vidi samo podatke na koje treba poslati posiljku.

Sto se carine tice. Ako je vrijednost preko 60$ (300kn) onda ces mozda morati platiti carinu. Meni su carinili i jeftinije stvari ( 20 USD) , ali mi nisu carinili i stvari preko 400 USD. Carinjenje ti ide u posti (ako si u ZG onda u Branimirovoj) gdje ti radi radi jedna nadrkana baba koju nemos zajebat. Trazi te racun od PayPala kojeg moras isprintat i onda ona vidi Item No. na Ebayu i vidi fakat koliko si ga platio. BTW oni lupaju carinu i porez na cijenu Itema + shipping ........

Ako carinjenje radi DHL onda ti oni faksiraju ili mailaju formular za zastupanje u carinjenu i posalju ti uplatnicu. To platis faxiras ili mejlas nazad i paket dodje kroz par sati ili odes i pokupis ga sam u Turininu u Sopot. Ugladnom kad ti DHL preuzme carinjenje onda mozes napisati cijenu bez shippinga i to obicno prodje.

Prije kupovanja od bilo kojeg trgovca provjeri koliki mu je rejting odnosno pogledaj komentare i ocjene drugih kupaca. Manje vise nema problema sa ovima iz HongKonga i kojekakvim ducancicima koji su specijalizirani za odredjene stvari. Digici su ti lopovi njih izbjegava skoro cijeli svijet. Primjetiti ces da dosta pravih delaera ne salje u Italiju :)

Moze ti se desiti i da kad kupis neku stvar da te prodavatelj trazi jos para. To je uglavnom neka razlika za shipping jer neki neznaju di je tocno HR pa pogresno procjenjuju shipping. A moze biti i da se nekom digla kara pa oce jos para jer zna da se na tvoj PayPal acc ne mogu vratit novci. Ali to ti je rijetko ali nije nemoguce.

Dakle navali, zabavno je al pazi koliko kupujes :)

Reply to
burke

/cut/

Hvala na iscrpnom mailu. No ja u startu imam par problema. Onaj najveæi, ne radim i nemam kartice jer sam jo¹ student. :-( Gledao sam te neke ponuðaèe i malo su mi sumnjivi. Recimo, tehnièki podaci se razlikuju od onih koji se vide na bateriji na slici (npr. napon). Cijene su od $35 do $50, plus shipping. Buduæi da imam u planu samo taj jedan shopping, bilo bi mi idealno da naðem nekoga tko bi mi uèinio uslugu.

Kre¹o, jel èita¹ ovo? Ti si èesto na Ebay-u, jel? :-)

Dana 19.09.2008. 17:44, -Rio- lupi chelom po tipkovnici i nastade ovaj tekst:

to ti nije bitno... odes u privrednu banku (pbz) i otvoris si racun (devizni, ziro, tekuci - ako je tekuci, na njemu moras imat novaca jer "nije besplatan")... kroz cca tjedan-2 ti stigne pin na kucnu adresu, i poslije podignes karticu u banci...

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,

U PBZu mozes otvoriti ziro racun i dobiti visa electron karticu koja prolazi za kupovinu preko interneta, ja sam nedavno svoju registrirao na paypal i uredno s njom placam. Ja koristim metodu da na ziro racunu uvjek imam onoliko novca koliko cu potrositi za kupovinu preko neta pa tak da mi nemaju otkuda skinuti lovu ako i dodju do broja

Reply to
Tomislav

Ovako.. Imao sam slucaj da je lik htio dodatnih 40USD za shipping. Ja rekao da ne dolazi u obzir i da ponisti transakciju, sto je i ucinio. Lova se uredno vrati na racun (erste devizni - visa electron). Znaci, na taj nacin povrat love funkcionira. Jedino ne mozes primati lovu za prodaju, ali ponistenje uplata radi. Imao sam i situaciju da sam kupio stick od "8GB", koji je u stvarnosti imao

4GB.. Zalio se preko paypal-a, kinez rekao vrati stick pa ce on meni lovu. Ja poslao stick nazad, a on meni odmah lovu vratio.

Pozdrav.

Reply to
tom

Inace cisto informtivno koliko si cca carine i ostalo platio stvari oko 20$

Mogu se vratit novci samo mora kliknit na issue refund i onda radi, ali regularno ne mozes uplatit.

Reply to
chuspy

Dana Fri, 19 Sep 2008 17:12:34 +0200, burke napisao/la je:

mogu. meni su za dva itema kupljena preko ebaya vratili novce

Reply to
Spuzva

ukucaj u google jadranka posavec

Reply to
zega

Ovo nije istina, provjereno (vraceno 60$)... z

Reply to
zega

Hihi....

:)

-- Backup not found: (A)bort, (R)etry, (S)uicide

Pozdrav, Igor Horvat

Reply to
Igy - Igor Horvat