Ostaci kabela

U firmi nam se nakupilo dosta ostataka kabela, pa me zanima kako se vi rjesavate takvog otpada? Jel se to isplati nosit prodat na otpad kao sto cigani prodaju bakar, ili jednostavno bacit u prvi kontejner? Toga je mozda

200 kila, otprilike. I da, u Rijeci smo, ako ikome ista znaci.
Reply to
Marin

Nabacite sve na hrpu i zapalite. Bakar prodajte i napravite dobru marendu :) Nije bas ekoloski ali tu bi se mogla naci lijepa hrpica bakra. Naravno, ovisi kakvi su kabeli. f

--
###  http://disi.pondi.hr/  ###
@ N43.52145, E16.54027

Kila otpadnog bakra tu kod mene 23kn, pa ti misli.... 23 x recimo150 =

1800kn???
Reply to
Zok

Mislim da ne dolazi u obzir, stambeno naselje, susjedi ce protestirati... Ovako u komadu ili nikako. Ima li cijenu kabel, sa plastikom, ili to nitko ne prihvaca?

Reply to
Marin

Ako je manje od 10mm2 ne isplati se guliti Inace za spaljeni bakar cijena je obicno niza, ali to se moze rjesiti kiselinom :)

Reply to
burke

Najbolje nazvati prvog Or¹u¹a iz imenika i doðe on po to s vagom i plati ti :). Ili ja samo bacim pred ogradu bilo ¹to metalno i u roku 5-15 minuta nestane. Evo sad sam bacio jednu inox pumpu prije 10 minuta i dok pi¹em ovo veæ bacaju na kamion

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ

Dana 20.06.2008. 10:36, Marin lupi chelom po tipkovnici i nastade slijedeci tekst:

skupite klince iz susjedstva i nek gule. kad ogule, plastiku u kontejner za plastiku, bakar prodat (ide cak i do 30kn / kg), klincima svakom po 50kn (ili cak i vise) i svi sretni i zadovoljni

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,

"Locutus of Borg" wrote in message news:l65ku86qhia6.sdps3tc32eis$. snipped-for-privacy@40tude.net...

pa kad netko otkine prste bit ce plavi,zeleni,crveni telefoni,unicef, hitna,policija,novinari,izrabljivanje malodobne djece...ako su u kratkim hlacama jos ce ga proglasiti pedofilom.

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

Isplati se prodati ga. Bacanjem istog èini¹ ekolo¹ku ¹tetu, kolièina bakra na zemlji je manja za onoliko koliko si bacio, ako ga proda¹ zaradit æe¹ barem ne¹to. Zovni neki od otpada u gradu ili nekog ko se bavi time pa se poku¹aj dogovoriti. Obzirom da bi ga i tako bacao nemoj se cjenkati samo neka ga on ukrca i vozi, a ti samo pazi da ne pokupi ne¹to uz kabele.

Reply to
hombre

Dana 20.06.2008. 15:13, Hrvoje Aras lupi chelom po tipkovnici i nastade slijedeci tekst:

dobro, ne bas takve klince... mozda bolje malog od susjede, koji je usput stariji maloljetnik, i njegova

2 pajdasa...
--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,
From this time forward,
You will service... US!
Reply to
Locutus of Borg

sve zavisi koji je kabel u igri, ako je za stuja nek im da blankirke pa se nece tako lako iskidat (one okrugle ili pistolj), a ako je UTP prije ce ga poslat kvragu nego gulit zice kad vide sta ih ceka... U biti daj to zeni/curi/lljubavnici da poguli i onda joj daj dio da kupi sebi nesto i sve

5.
Reply to
Chuspy